Agentia NextCap realizeaza o campanie de consolidare a pozitiei revistei FHM. Ironizand revistele pentru adulti, afisele si anunturile in genul liniilor erotice, campania este sustinuta printr-un clip tv, spoturi audio si afise.
ELIZA DUMITRESCU
UMOR. Acesta este modul prin care agentia NextCap ironizeaza reclamele la liniile erotice
|
UN ALT FEL DE LIMBAJ. Si daca limbajul corpului nu este indeajuns de expresiv, speech-ul Ilenei, strecurat printre suspine, inlatura orice umbra de neintelegere. Recunostinta ei nu va avea limite, casnic vorbind, daca o vei vota in top 100 de la FHM; adica iti va sterge si capul de la casetofon, ca sa nu mai vorbim ca dupa aceea iti va dezgheta si frigiderul. Jocul de cuvinte este cat se poate de explicit, iar ironia este si ea foarte evidenta. In afara de conditia sa de obiect de placere (prin spatiile media si nu numai), femeia este de multe ori, inca, un obiect electrocasnic cel putin la fel de performant.
MESAJE PROVOCATOARE. La radio, Nicoleta si Delia, fiecare pe limba ei, prima putin mai agresiv-provocatoare ("Pune stampila ta mare pe mine!"), cea de-a doua putin mai cuminte ("Voteaza-ma cum numai tu poti s-o faci!"), comunica aceeasi dorinta fierbinte de a se vedea in top. Promisiunile lor rivalizeaza puternic cu cele ale Ilenei. Si daca asta nu-l va convinge pe rasfatatul barbat roman, poate sansa de a castiga o supermasina⦠decapotabila o va face.
Citește pe Antena3.ro