x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Iz european - Spot international

Iz european - Spot international

20 Sep 2004   •   00:00

Madridul si imprejurimile sale, precum si un peisaj din desert au fost locurile unde s-a turnat spotul pentru Dacia Logan.

Ideea spotului a venit din zarva facuta inainte de lansarea noului automobil, cand toti vorbeau despre modelul X90 (care s-a transformat in Logan), de secretul asa de bine ascuns. "Un nou concept va merge mai departe si toti ar vrea sa il aiba" este mesajul campaniei pentru Dacia Logan, ce si-a dorit un spot care sa se situeze in contextul international.

Creatia spotului a apartinut agentiei din Romania, Graffiti BBDO (Dan Panaitescu - Group Creative Director; Roxana Panaitescu - Copywriter; Cristina Panaitescu - Art Director; Alina Mihai - Account Manager), care a colaborat pe plan local cu BBDO Madrid si casa de productie spaniola The Family. Regizorul Keith English si actorii Doug Allen, eroul principal, si Bill Holden sunt de origine britanica. Spotul va putea fi vizionat si in alte noua tari in care se va comercializa noua Dacia Logan (Croatia, Slovacia, Ungaria, Cehia, Serbia, Muntenegru, Macedonia, Turcia si Siria). (Alex Anghel)

×
Subiecte în articol: sufletul comertului