In urma discutiilor aprinse din fotbalul romanesc, fata de de problemele unor tricolori legate de alcool, echipa de la Gazeta Sporturilor a descoperit o metoda originala de a-i ironiza pe cei vizati, parodiind reclama de la Zapp intr-un stil unic si intepator. In locul incantatoarelor manechine care beau apa cu lamaie sunt prezentati jucatorii echipei nationale de fotbal.
|
|
DESCHIDERE. Schimbul de replici publicitare a circulat inclusiv pe internet |
Aceasta parodie a avut un impact atat de mare incat a determinat agentia de publicitate raspunzatoare de contul Zapp, Gavrila si asociatii, precum si Mindshare, agentia de media, sa realizeze un nou layout legat de acest subiect delicat. Modificarile pe care le-a suferit printul au fost operate doar la nivelul textului. Important de mentionat e faptul ca se intampla pentru prima oara in publicitatea autohtona ca o parodie a unei reclamei sa devina sursa de inspiratie pentru o agentie de publicitate. Este drept ca stilul foarte diferit si creativ ce poarta amprenta Gavrila nu s-a schimbat catusi de putin o data cu noua abordare. De laudat este flexibilitatea si deschiderea companiei Zapp si a agentiei de publicitate spre nou si spre schimbare. (Alex Anghel)