x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Laboratoarele Zapp, in lupta cu ridurile

0
10 Mai 2005 - 00:00

Zapp merge in continuare cu shop-ul de creatie Gavrila & Asociatii. Si nu face deloc rau, marturie sta ultima campanie pentru abonamentul Zapp 14All. Spotul are rolul de a lansa noul abonament, fiind diferit ca mod de abordare si concept creativ de abonamentul Zapp Share Free.



  • de ALEX ANGHEL, CRISTIAN PASARICA

  • ANTIRID. Printul de la Zapp nu da dureri de cap
    A aparut primul abonament antirid. Daca pana acum, apelurile in alte retele iti provocau riduri, acum poti suna linistit cu numai 14 centi pe minut in orice retea nationala fixa sau mobila, indiferent de ora sau zi. Acesta este noul mesaj pe care Zapp l-a pregatit publicului. Daca Zapp Share Free a avut continuitate si consecventa in comunicare, abonamentul 14All vine sa schimbe un pic stilul de abordare prin renuntarea la ideea de grup in favoarea unui scenariu rupt din saloanele de infrumusetare. Spotul prezinta intr-o maniera umoristica testarea noului abonament pe doi subiecti: unul este reprezentat de o tanara domnisoara a carei fata incepe sa se lumineze o data ce foloseste abonamentul 14All, iar cel de-al doilea este un caine Shar Pei "mototolit" care se transforma intr-un pui de Labrador. Pe langa stres, disconfort si grija zilei de maine, vorbitul in alte retele devine unul dintre principalii factori ai aparitiei ridurilor, adica primele semnale ale batranetii. Acum poti sa imbatranesti vorbind cu noul abonament 14All. Si modul in care a fost numit acest abonament este unul foarte interesant. "One for all", unu pentru toti, dar scris in cifre si litere, astfel incat sa ne indice si costul de 14 centi pe minut in orice retea, este iarasi o modalitate inedita de comunicare.

    Locul unde se petrece actiunea e laboratorul Zapp, loc ce imprumuta din atmosfera laboratoarelor Garnier, unde regasim acelasi personaj canin si acelasi stil de lucru bine facut, stiintific, al carui punct esential, cel care-i confera legitimitate in cele din urma, este testarea.

    AMPRENTA. E foarte usor de recunoscut stilul shop-ului de creatie Gavrila & Asociatii, care reuseste sa surprinda de fiecare data prin utilizarea unor medii si intamplari care ies din previzibil. Printul foloseste cu succes tehnica "Inainte si dupa", des intalnita in reclamele pentru produsele cosmetice. Vizualul reda intr-un mod simplu si eficient beneficiile produsului si in special "efectele pe care acesta le are asupra tenului". Desi aceasta campanie face o nota discordanta cu Zapp Share Free in ce priveste conceptul creativ, nu difera foarte mult ca stil, imagine si abordare umoristica de ceea ce Zapp ne-a aratat pana acum. Aceasta campanie vine ca un raspuns la adresa concurentei care a comunicat agresiv pe acest segment de piata. Exemplele cele mai recente sunt Orange cu campania Orange Student sau oferta fara grad de comparatie facuta de Connex pana la 31 mai si introducerea tehnologiei 3G. "Date fiind efectele antirid, am fost nevoiti sa imprumutam maniera de realizare a spoturilor tv, folosita in industria cosmetica. Spotul a fost construit pe insightul ca «apelurile in alte retele iti provoaca riduri». Asocierea cu un efect, de regula, rezultat in urma utilizarii cosmeticelor e proaspata si diferita fata de celelalte executii pe acceasi tema (disparitia sau prevenirea ridurilor), si asta face ca mesajul comercial sa fie mult mai usor de digerat.

    Zapp este un brand surprinzator, diferit, usor ireverent, smart si cu un simt al umorului foarte fin", declara Robert Redeleanu, head of Marketing Communications, Zapp.

    INSIGHT

    "Date fiind efectele antirid, am fost nevoiti sa imprumutam maniera de realizare a spoturilor TV folosita in industria cosmetica. Spotul a fost construit pe insightul ca «apelurile in alte retele iti provoaca riduri»"

    SIMPLU

    "Asocierea cu un efect, de regula, rezultat in urma utilizarii cosmeticelor e proaspata si diferita fata de celelalte executii pe aceeasi tema, si asta face ca mesajul comercial sa fie mult mai usor de digerat" - Robert Redeleanu head of Marketing Communications, Zapp

    UNUL PENTRU TOTI SI TOTI PENTRU UNUL
    Zapp 14All (One For All) se adreseaza in special clientilor cu personalitate, facand trecerea de la general la individual, tintind interesele fiecaruia in parte. De fapt, cei care se vor abona la acest pachet vor avea parte de beneficiile filozofiei pe care Zapp o pune in practica de ceva vreme, si anume aceea de a-i oferi clientului posibilitatea de a comunica intr-un mod cat mai bun si mai eficient.

    Daca la Zapp Share Free faci parte dintr-un anumit grup, la Zapp 14All vorbesti cu toata lumea fara retineri, fara sa incretesti fruntea sau sa stai incruntat. Aici, toti fac parte din grupul tau: partenerii de afaceri, familia sau prietenii. Prin urmare, putem spune ca de fapt grupul din care faci parte (al politicienilor, hairstilistilor sau fotomodelelor) se extinde si inglobeaza noi categorii. Chiar daca spotul tv si printul poarta un mesaj diferit de cel cu care ne-au obisnuit cei de la Zapp, in esenta acestea pastreaza valorile companiei si serviciilor pe care aceasta le ofera.
    Citeşte mai multe despre:   sufletul comertului,   zapp

     



    Mai multe titluri din categorie

    Reacții după vaccinarea președintelui Klaus Iohannis: „Noul brand de țară”. Top al meme-urilor

    Reacții după vaccinarea președintelui Klaus Iohannis: „Noul brand de țară”. Top al meme-urilor
    Galerie Foto Președintele Klaus Iohannis s-a vaccinat public, vineri, 15 ianuarie, împotriva COVID-19, deschizând astfel a doua etapă de vaccinare.   În ciuda faptului că evenimentul își propunea să întărească...

    Doi români au fost condamnați în Franța pentru că au cules prea multe ciuperci

    Doi români au fost condamnați în Franța pentru că au cules prea multe ciuperci
    Doi români din Franța au fost condamnați în Franţa la câte 500 de euro amendă pentru o infracţiune inedită. Au cules ilegal 266 de kilograme de ciuperci într-o pădure din estul țării....

    Un poștaș japonez a păstrat acasă 24.000 de scrisori. Livrarea lor i s-a părut un calvar

    Un poștaș japonez a păstrat acasă 24.000 de scrisori. Livrarea lor i s-a părut un calvar
    Un lucrător poştal din Japonia, căruia meseria sa i s-a părut un calvar, a fost nevoit să explice poliţiştilor de ce nu a livrat 24.000 de trimiteri poştale, unele dintre acestea expediate în urmă cu câţiva...

    În Florida cad iguane din copaci din cauza temperaturilor scăzute

    În Florida cad iguane din copaci din cauza temperaturilor scăzute
    Serviciul Naţional de Meteorologie (NWS) din Statele Unite a atenţionat populaţia din Florida cu privire la posibile căderi de iguane, pe fondul pătrunderii unei mase de aer rece în statul american, relatează...

    O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini

    O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini
    O pisică din Marea Britanie a suferit răni grave însă a reuşit să supravieţuiască după ce a parcurs peste 60 de kilometri blocată sub capota unei maşini, relatează duminică Press Association. Pisica...

    Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum

    Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum
    O companie din Dubai a prezentat o sticlă de parfum încrustată cu peste 3.500 de diamante şi care deţine trei titluri mondiale omologate de Guinness World Record, relatează UPI. Guinness a confirmat că sticla...

    Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic

    Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic
    Jumătate de milion de elevi de la şcolile secundare din nord-estul Mexicului au stabilit vineri un nou record mondial de lectură colectivă, citind simultan un pasaj din cartea 'México Insurgente', a ziaristului...

    Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea

    Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea
    Iubirea și loialitatea animalelor de companie este una cu adevărat specială, iar acestea merită să primească aceleași lucruri din partea noastră. Dacă vrei să înțelegi gesturilor prin care animalul tău...

    10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui

    10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui
    O femeie in Scoţia a făcut publică o listă făcută de bunicul ei, care conţine 10 reguli pe care un pretendent trebuie să le respecte pentru a putea fi iubitul nepoatei lui, notează Daily Mail. Amie...

    Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore

    Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore
    Un tânăr în vârstă de 18 ani, din Belfast, a devenit milionar, pentru câteva ore, după ce a găsit 8.9 milioane de lire în contul său bancar, notează indy100. Dane Gillespie a primit 8.9 milioane de lire...

    Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă

    Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă
    Un drum scurt până la toaletă a avut consecinţe grave pentru un tânăr de 18 ani care făcea jogging într-o localitate din centrul Germaniei, relatează agenţia DPA citând un anunţ al...

    Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi

    Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi
    Nivelul de fericire al oamenilor care obişnuiesc să ofere se menţine constant, sau scade într-un ritm mult mai lent, spre deosebire de situaţia în care ei ar fi beneficiarii darurilor respective, conform concluziil...

    Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite

    Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite
    Copiii fac mii de lire pe săptămână într-o rețea mondială de hacking construită în jurul jocului Fortnite. Conform BBC, vârstele lor sunt și de 14 ani. 20 de hackeri au spus că fură conturi online...

    Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump

    Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump
     Un amfibien orb, care obișnuiește să își îngroape capul cu nisip, a fost numit după Donald Trump, ca răspuns la comentariile sale privind schimbările climatice, scrie...

    Un nou record mondial: 126 de ore de dans

    Un nou record mondial: 126 de ore de dans
    O adolescentă de 17 ani din Nepal a dansat timp de 126 de ore consecutiv pentru a intra în Cartea Recordurilor Guinness la categoria ''cel mai lung maraton de dans susţinut de o singură persoană'', informează...
    Serviciul de email marketing furnizat de