Bijuterii cu cristale Swarovsky şi diamante în valoare de aproape 2 milioane de dolari, 3.500 de obiecte de vestimentaţie pentru care au muncit cam 35 de designeri, 12 costumiere, iată numai cîteva date fashion despre cel mai recent turneu al Madonnei, “Sticky and Sweet”, care a luat startul la 23 august în Anglia.
Bijuterii cu cristale Swarovsky şi diamante în valoare de aproape 2 milioane de dolari, 3.500 de obiecte de vestimentaţie pentru care au muncit cam 35 de designeri, 12 costumiere, iată numai cîteva date fashion despre cel mai recent turneu al Madonnei, “Sticky and Sweet”, care a luat startul la 23 august în Anglia.
DOMINATRIX. Fiecare dintre cele opt ţinute pe care regina muzicii pop le-a schimbat în timpul concertului a fost luată la bani mărunţi de către criticii de modă din întreaga lume. Cum era de aşteptat, părerile sunt împărţite. Se prezice apusul erei în care artista dădea tonul în modă, alţii, şi mai aspri, o desfiinţează atît pentru îndrăzneala de a-şi deschide de mult prea multe ori picioarele în faţa publicului, o coregrafie total nepotrivită pentru o femeie care a bifat vîrsta de 50 de ani, mişcări lascive care, colac peste pupăză, le execută înţolită în costume ce te duc cu gîndul la un film cu accente sado-maso. Pentru că, după cum v-aţi prins, “bătrînica” Madonna joacă în acest turneu rolul de dominatrix, laitmotivul acestui turneu.
INFLUENŢE. Cîntăreaţa a fost luată peste picior şi pentru că ar fi vrut, cu ocazia acestui turneu, să le facă un pustiu de bine designerilor cu care a colaborat de-a lungul carierei şi i-a inclus pe toţi pe lista celor care i-au asigurat vestimentaţia. Astfel, de la Givenchy a primit două ţinute, Tom Ford i-a îmbrăcat pe cei din orchestră, Miu Miu i-a oferit trei perechi de pantofi, în vreme ce Stella McCartney i-a realizat deja vestitele cizme înalte şi mulate pe picior asortate la minimalistele costume din piele neagră. Yves Saint Laurent, Roberto Cavalli şi Jeremy Scott au pus şi ei la bătaie alte ţinute, cu influenţe gipsy şi asiatice, gangsta, rave, Old School şi Art Deco. A, şi ochelarii de soare au fost livraţi de Moschino. Însă dincolo de critici, nu trebuie să uităm că mare parte din succesul de care se bucură Madonna se datorează tocmai modului în care ştie să şocheze prin stilul vestimentar abordat. De la celebrul sutien conic la look-ul Material Girl sau Vogue, diva nu s-a dezminţit niciodată.
Citește pe Antena3.ro