x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Neinspirat - Razuieste si trimite plicuri, sportivule!

Neinspirat - Razuieste si trimite plicuri, sportivule!

13 Aug 2004   •   00:00

Numai cumparand un produs participant la promotie (Adidas Team Force, Dynamic Pulse, Ice Dive, Urban Spice si Sport Fever), razuind eticheta promotionala de pe produs si trimitand codul imprimat pe eticheta sub forma unui SMS la un numar de mobil, doritorii pot castiga.

ALEX ANGHEL

Dintre cele 5 categorii de premii, una e pentru comozii din fata coputerului (playstations2), alta indica o atitudine reflexiva fata de activitatea altora (camerele digitale), doar scuterele si banderola de mana fac aluzie la miscare pasiva, respectiv activa. Ne intrebam, ca doar tot asistam la febra olimpica, cate dintre numeroasele premii indica sportivitate, pasiunea pentru activitati demne sa sustina valorile Adidas. Concluzia e limpede, asistam la inca o promotie care nu are nici in clin, nici in maneca cu identitatea marcii.

INCONCORDANTA. "Marea recrutare Adidas" nu se adreseaza tinerilor activi, asa cum ar fi normal, ci mai degraba celor care au avut degetele rupte si acum se recupereaza tastand 0741-adidas sau celor nemultumiti de dexteritatea falangelor. "Obiectivul strategiei de marketing pentru brandul Adidas e de a ne apropia cat mai mult de generatia X, tineri cu un stil de viata urban si foarte dinamic, care traiesc dupa legile orasului. Pornind de la acest obiectiv am realizat "Marea Recrutare Adidas", cu un concept de promotie care raspunde asteptarilor acestor tineri. Cele peste 40.000 de intrari in promotie nu constituie o surpriza, ci confirma faptul ca valorile brandului Adidas, pe care am incercat sa le comunicam, rezoneaza perfect cu grupul nostru tinta", a declarat Marian Dumitrescu, Marketing Manager al Coty Beauty. Declaratia e bulversanta cap-coada.

INVENTIE. Prima nedumerire este conceptul de "generatie X". Era o vreme cand s-a lansat tentativa definirii unei generatii "Pro". Dar "generatia X"? E numita probabil dupa eroul din filmul X-man. A doua nedumerire e aceea a formulei: "tineri cu un stil de viata urban si foarte dinamic, care traiesc dupa legile orasului", afirmatie care poate trimite usor intr-un scenariu de film cu mafioti de cartier, unde legile orasului fac legea, nicidecum la performata si fair-play, sportivitate si eleganta, stil de viata.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului