Numai cumparand un produs participant la promotie (Adidas Team Force, Dynamic Pulse, Ice Dive, Urban Spice si Sport Fever), razuind eticheta promotionala de pe produs si trimitand codul imprimat pe eticheta sub forma unui SMS la un numar de mobil, doritorii pot castiga.
ALEX ANGHEL
Dintre cele 5 categorii de premii, una e pentru comozii din fata coputerului (playstations2), alta indica o atitudine reflexiva fata de activitatea altora (camerele digitale), doar scuterele si banderola de mana fac aluzie la miscare pasiva, respectiv activa. Ne intrebam, ca doar tot asistam la febra olimpica, cate dintre numeroasele premii indica sportivitate, pasiunea pentru activitati demne sa sustina valorile Adidas. Concluzia e limpede, asistam la inca o promotie care nu are nici in clin, nici in maneca cu identitatea marcii.
INVENTIE. Prima nedumerire este conceptul de "generatie X". Era o vreme cand s-a lansat tentativa definirii unei generatii "Pro". Dar "generatia X"? E numita probabil dupa eroul din filmul X-man. A doua nedumerire e aceea a formulei: "tineri cu un stil de viata urban si foarte dinamic, care traiesc dupa legile orasului", afirmatie care poate trimite usor intr-un scenariu de film cu mafioti de cartier, unde legile orasului fac legea, nicidecum la performata si fair-play, sportivitate si eleganta, stil de viata.