x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Oferta - Toast publicitar la Romexpo

0
Autor: Eliza Dumitrescu 04 Oct 2006 - 00:00
Oferta - Toast publicitar la Romexpo


Cu initiative care au stimulat creativitatea producatorilor si cu un program substantial de seminarii si prezentari comerciale, Advertising Show 2006 a fost mai ales un spatiu care a stat sub semnul vizualului. Si ca numar de firme participante si ca numar de vizitatori, cifrele arata o evolutie a evenimentului.

La spartul targului de publicitate

Cu initiative care au stimulat creativitatea producatorilor si cu un program substantial de seminarii si prezentari comerciale, Advertising Show 2006 a fost mai ales un spatiu care a stat sub semnul vizualului. Si ca numar de firme participante si ca numar de vizitatori, cifrele arata o evolutie a evenimentului.

Printuri si tehnici revolutionare de imprimare, solutii inovatoare de proiectare, monitoare holografice tridimensionale, solutii de imprimare digitala pe materiale textile, hartie ori piatra, colectii de produse de lux din clasa business, obiecte din cristal personalizabile prin tehnologii laser 3D si 2D, standuri creative ale firmelor de productie publicitara participante.

Editia a patra a Advertising Show a constituit o crestere vizibila fata de editiile de anii trecuti. 5000 de vizitatori si 165 de firme participante sunt doua cifre care incearca sa aproximeze dimensiunile evenimentului : " Advertising Show 2006 s-a desfasurat sub forma unui adevarat show pentru specialistii in domeniu. Au participat cele mai reprezentative firme din domeniu. Ca si suprafata de expunere, targul a ajuns sa ocupe intreg Pavilionul Central din cadrul Complexului Expozitional Romexpo", ne-a declarat Daniela Tarsay, director de proiect. Publicul a fost mai ales unul specializat, cei care au vizitat pavilionul fiind : "in principal directori de marketing, directori de productie din agentiile de publicitate, dar si specialisti care activeaza in domeniul productiei publicitare." (Daniela Tarsay). Interesul agentiilor de publicitate a fost mai mare in acest an si nu s-au mai raportat la targ doar ca la un loc in care se expun pixuri si agende branduite. Desi, au existat voci care si-ar fi dorit mai mult dinamism si inovatie.

STANDURILE. Daca in privinta obiectelor promotionale oferta desi foarte bogata s-a repetat de multe ori in portofoliul majoritatii firmelor participante, creativitatea si originalitatea s-au manifestat din plin in privinta amenajarii standurilor care s-au constituit in adevarate instrumente de promovare. Cele mai reusite standuri au fost premiate. Standul celor de la Graphart a fost unul jucaus si vesel reconstituind o atmosfera hivernala populata cu piguini prietenosi si stropita din plin de zapada artificiala. Standul propunea printre altele sistemele de expunere Penguin produse de Best Systems Austria. Un stand ce promitea o "colectie de bun gust" a fost standul celor de la Thousands Advertising, amenajat ca un bar cu printuri fresh mizand pe reprezentarea obiectelor promotionale in chip de fructe si legume apetisante. Thousands, cu sediul in Targu Mures si cu alte 5 birouri in tara, participa pentru a treia oara la targ, anul trecut castigand premiul pentru cel mai reusit stand. Din punctul de vedere al lui Dan Huma, Director de Vanzari Regional al Thousands, participarea la Advertising Show 2006 a fost pozitiva : "dupa targ s-au incheiat noi contracte iar cele initiate anterior au evoluat".

ADTV. Publicitate la plimbare.

PREMII. Anul acesta, premiul pentru cel mai frumos design de stand a mers la Print Activ, in timp ce Ad Expert a primit premiul pentru originalitatea prezentarii. Standul a fost amenajat ca un teren de baschet populat cu jucatori reali dar si cu jucatori machete extrem de convingatori.

O propunere inovativa a avut ADTV care a prezentat ecranele mobile ca modalitate de comunicare. Pe ecranele care pot fi purtate de un om-sandwich deplasabil in orice ambient si loc dintr-un oras, pot rula spoturi sau mesajele unui brand, solutie cu un impact mai mare prin insolitul ei decat publicitatea televizata. Ecranele mobile sunt LCD si sunt dotate cu media player si cu un senzor solar si pot rula fisiere AVI, MPG si MP3.

LOGO. Obiect premiat la Gift Show.

O inovatie a acestei editii a Advertising Show, a fost concursul pentru obiecte promotionale produse de catre firmele participante. Unul dintre obiectele cele mai ingenioase a fost toaster-ul celor de la Prestige Advertising. Toaster-ul premiat poate imprima pe feliile de paine prajita diverse logo-uri. Oamenilor de PR nu le ramane decat sa imagineze contexte pe masura in care sa poata utiliza obiectul. "Toasterul a fost o idee speciala pentru concursul acesta. Tot noi vom fi cei care vom produce acest obiect ca produs de serie si ne vom ocupa si de service-ul lui." ne-a declarat Monica Iordache, General Manager la Prestige Advertising.

Advertising Show este un targ care a crescut. Dar exista mai mult loc pentru productie si inovatie in cadrul firmelor romanesti de profil. Multe dintre obiectele promotionale sunt importate, firmele participante fiind de fapt, in marea lor majoritate, niste intermediari intre producatorii de afara si agentiile de publicitate romanesti. De multe ori, aceleasi cataloage de produse, importate, erau oferite la mai multe standuri. "Mai multa inventivitate si mai mult specatculos ar fi fost de dorit. In plus, targul nu a conturat foarte clar un trend" ne-a declarat Maria Popescu, Client Service Manager la Image Factory.

LOGO PE PAINE
"Am vrut sa venim cu ceva iesit din comun. A fost o provocare acest concurs. Cataloagele de profil sunt produse care se repeta. Si premiul, si faptul ca de la standul de prezentare se epuizau mereu cartile de vizita au fost motive de bucurie pentru noi pentru ca am inteles ca ideea a prins. Ne-am gandit la acest obiect ca fiind destinat unui target foarte larg." - ( Monica Iordache, General Manager la Prestige Advertising)
Citeşte mai multe despre:   sufletul comertului,   show,   advertising,   advertising show

 



Mai multe titluri din categorie

Reacții după vaccinarea președintelui Klaus Iohannis: „Noul brand de țară”. Top al meme-urilor

Reacții după vaccinarea președintelui Klaus Iohannis: „Noul brand de țară”. Top al meme-urilor
Galerie Foto Președintele Klaus Iohannis s-a vaccinat public, vineri, 15 ianuarie, împotriva COVID-19, deschizând astfel a doua etapă de vaccinare.   În ciuda faptului că evenimentul își propunea să întărească...

Doi români au fost condamnați în Franța pentru că au cules prea multe ciuperci

Doi români au fost condamnați în Franța pentru că au cules prea multe ciuperci
Doi români din Franța au fost condamnați în Franţa la câte 500 de euro amendă pentru o infracţiune inedită. Au cules ilegal 266 de kilograme de ciuperci într-o pădure din estul țării....

Un poștaș japonez a păstrat acasă 24.000 de scrisori. Livrarea lor i s-a părut un calvar

Un poștaș japonez a păstrat acasă 24.000 de scrisori. Livrarea lor i s-a părut un calvar
Un lucrător poştal din Japonia, căruia meseria sa i s-a părut un calvar, a fost nevoit să explice poliţiştilor de ce nu a livrat 24.000 de trimiteri poştale, unele dintre acestea expediate în urmă cu câţiva...

În Florida cad iguane din copaci din cauza temperaturilor scăzute

În Florida cad iguane din copaci din cauza temperaturilor scăzute
Serviciul Naţional de Meteorologie (NWS) din Statele Unite a atenţionat populaţia din Florida cu privire la posibile căderi de iguane, pe fondul pătrunderii unei mase de aer rece în statul american, relatează...

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini
O pisică din Marea Britanie a suferit răni grave însă a reuşit să supravieţuiască după ce a parcurs peste 60 de kilometri blocată sub capota unei maşini, relatează duminică Press Association. Pisica...

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum
O companie din Dubai a prezentat o sticlă de parfum încrustată cu peste 3.500 de diamante şi care deţine trei titluri mondiale omologate de Guinness World Record, relatează UPI. Guinness a confirmat că sticla...

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic
Jumătate de milion de elevi de la şcolile secundare din nord-estul Mexicului au stabilit vineri un nou record mondial de lectură colectivă, citind simultan un pasaj din cartea 'México Insurgente', a ziaristului...

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea
Iubirea și loialitatea animalelor de companie este una cu adevărat specială, iar acestea merită să primească aceleași lucruri din partea noastră. Dacă vrei să înțelegi gesturilor prin care animalul tău...

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui
O femeie in Scoţia a făcut publică o listă făcută de bunicul ei, care conţine 10 reguli pe care un pretendent trebuie să le respecte pentru a putea fi iubitul nepoatei lui, notează Daily Mail. Amie...

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore
Un tânăr în vârstă de 18 ani, din Belfast, a devenit milionar, pentru câteva ore, după ce a găsit 8.9 milioane de lire în contul său bancar, notează indy100. Dane Gillespie a primit 8.9 milioane de lire...

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă
Un drum scurt până la toaletă a avut consecinţe grave pentru un tânăr de 18 ani care făcea jogging într-o localitate din centrul Germaniei, relatează agenţia DPA citând un anunţ al...

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi
Nivelul de fericire al oamenilor care obişnuiesc să ofere se menţine constant, sau scade într-un ritm mult mai lent, spre deosebire de situaţia în care ei ar fi beneficiarii darurilor respective, conform concluziil...

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite
Copiii fac mii de lire pe săptămână într-o rețea mondială de hacking construită în jurul jocului Fortnite. Conform BBC, vârstele lor sunt și de 14 ani. 20 de hackeri au spus că fură conturi online...

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump
 Un amfibien orb, care obișnuiește să își îngroape capul cu nisip, a fost numit după Donald Trump, ca răspuns la comentariile sale privind schimbările climatice, scrie...

Un nou record mondial: 126 de ore de dans

Un nou record mondial: 126 de ore de dans
O adolescentă de 17 ani din Nepal a dansat timp de 126 de ore consecutiv pentru a intra în Cartea Recordurilor Guinness la categoria ''cel mai lung maraton de dans susţinut de o singură persoană'', informează...
Serviciul de email marketing furnizat de