Cu initiative care au stimulat creativitatea producatorilor si cu un program substantial de seminarii si prezentari comerciale, Advertising Show 2006 a fost mai ales un spatiu care a stat sub semnul vizualului. Si ca numar de firme participante si ca numar de vizitatori, cifrele arata o evolutie a evenimentului.
La spartul targului de publicitate
Cu initiative care au stimulat creativitatea producatorilor si cu un program substantial de seminarii si prezentari comerciale, Advertising Show 2006 a fost mai ales un spatiu care a stat sub semnul vizualului. Si ca numar de firme participante si ca numar de vizitatori, cifrele arata o evolutie a evenimentului. Printuri si tehnici revolutionare de imprimare, solutii inovatoare de proiectare, monitoare holografice tridimensionale, solutii de imprimare digitala pe materiale textile, hartie ori piatra, colectii de produse de lux din clasa business, obiecte din cristal personalizabile prin tehnologii laser 3D si 2D, standuri creative ale firmelor de productie publicitara participante. Editia a patra a Advertising Show a constituit o crestere vizibila fata de editiile de anii trecuti. 5000 de vizitatori si 165 de firme participante sunt doua cifre care incearca sa aproximeze dimensiunile evenimentului : " Advertising Show 2006 s-a desfasurat sub forma unui adevarat show pentru specialistii in domeniu. Au participat cele mai reprezentative firme din domeniu. Ca si suprafata de expunere, targul a ajuns sa ocupe intreg Pavilionul Central din cadrul Complexului Expozitional Romexpo", ne-a declarat Daniela Tarsay, director de proiect. Publicul a fost mai ales unul specializat, cei care au vizitat pavilionul fiind : "in principal directori de marketing, directori de productie din agentiile de publicitate, dar si specialisti care activeaza in domeniul productiei publicitare." (Daniela Tarsay). Interesul agentiilor de publicitate a fost mai mare in acest an si nu s-au mai raportat la targ doar ca la un loc in care se expun pixuri si agende branduite. Desi, au existat voci care si-ar fi dorit mai mult dinamism si inovatie. STANDURILE. Daca in privinta obiectelor promotionale oferta desi foarte bogata s-a repetat de multe ori in portofoliul majoritatii firmelor participante, creativitatea si originalitatea s-au manifestat din plin in privinta amenajarii standurilor care s-au constituit in adevarate instrumente de promovare. Cele mai reusite standuri au fost premiate. Standul celor de la Graphart a fost unul jucaus si vesel reconstituind o atmosfera hivernala populata cu piguini prietenosi si stropita din plin de zapada artificiala. Standul propunea printre altele sistemele de expunere Penguin produse de Best Systems Austria. Un stand ce promitea o "colectie de bun gust" a fost standul celor de la Thousands Advertising, amenajat ca un bar cu printuri fresh mizand pe reprezentarea obiectelor promotionale in chip de fructe si legume apetisante. Thousands, cu sediul in Targu Mures si cu alte 5 birouri in tara, participa pentru a treia oara la targ, anul trecut castigand premiul pentru cel mai reusit stand. Din punctul de vedere al lui Dan Huma, Director de Vanzari Regional al Thousands, participarea la Advertising Show 2006 a fost pozitiva : "dupa targ s-au incheiat noi contracte iar cele initiate anterior au evoluat". ADTV. Publicitate la plimbare. |
Citește pe Antena3.ro
LOGO. Obiect premiat la Gift Show. |
"Am vrut sa venim cu ceva iesit din comun. A fost o provocare acest concurs. Cataloagele de profil sunt produse care se repeta. Si premiul, si faptul ca de la standul de prezentare se epuizau mereu cartile de vizita au fost motive de bucurie pentru noi pentru ca am inteles ca ideea a prins. Ne-am gandit la acest obiect ca fiind destinat unui target foarte larg." - ( Monica Iordache, General Manager la Prestige Advertising)