x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Pepsi si Coca-Cola, o competitie deloc usoara

Pepsi si Coca-Cola, o competitie deloc usoara

17 Feb 2005   •   00:00

Doua marci puternice, intr-o continua competitie, cu o comunicare pe masura bugetelor, vin in intampinarea clientilor cu noi campanii de publicitate.

ALEX ANGHEL

Strategie. Jennifer Lopez si Beyonce sunt vedetele din noul spot Pepsi
Daca stilul Pepsi este acela de a se asocia cu vedete internationale din muzica, fotbal, cinematografie, punand un accent mare pe productie spectaculoasa, Coca-Cola, prin noul Cappy Tempo Light, merge pe cartea creativitatii. Ultimul scenariu al spotului Pepsi se prezinta cam asa: in lumea misterioasa a Hong Kong-ului, fotbalul si muzica se intrepatrund pentru prima oara intr-o reclama exploziva. Protagonisti: Jennifer Lopez, Beyonce Knowles si David Beckham. Acestea sunt singurele informatii care ne-au fost dezvaluite pana acum. La fel s-a intamplat si cu celelalte spoturi Pepsi, ale caror premiere au fost anuntate in prealabil, asa cum obisnuiesc marile productii cinematografice.

CAPPY DI TUTTI CAPPY. Coca-Cola Romania isi concentreaza eforturile in promovarea unei marci aflate sub umbrela sa, Cappy Tempo light, un produs ce a fost creat in exclusivitate pentru piata romaneasca. Sloganul "E usor sa te simti bine" va fi comunicat consumatorilor prin intermediul unui spot tv si a materialelor de activare la punctele de vanzare. Acest produs se adreseaza persoanelor care tin la silueta. Cuvantul-cheie al acestei campanii este "usor", in jurul caruia se invarte intregul concept creativ. Vizualul ne prezinta intr-un mod explicit beneficiile produsului. Capcana in care se cade este aceea ca poate crea senzatia ca publicul tinta este exclusiv feminin. Insa demonstratia a fost gandita in termeni de evidentiere a beneficiilor produsului si de aceea obiectia este demontabila. Campania Cappy Tempo este semnata de McCann Ungaria si adaptata de McCann Romania.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului