Prima companie aeriana cu tarife accesibile buzunarului romanului s-a lansat la inceputul saptamanii printr-un zbor inaugural pe linia interna Bucuresti - Timisoara.
AVANTAJOS. De acum putem zbura in Europa la preturi romanesti
|
LA EI SI LA NOI. Acelasi principiu de la britanicul Ryan Air: "costuri mici, servicii fara pretentii, sosire la destinatie in doua ore" se aplica si aici. Mesele cu multe produse de panificatie, de intalnit la tot pasul la cursele consacrate (AlItalia fiind exemplul clasic) sunt aici inlocuite cu doua sandvisuri savuroase marca Snack Attack, la randu-i o initiativa locala de succes, din nou sub un nume englezesc.
Costumele stewardeselor sunt undeva la jumatatea distantei intre casual si sport, intr-o interpretare romaneasca nu foarte proaspata. Dar ce mai conteaza detaliul de acest tip, atata vreme cat personalul e civilizat (lucru deloc de ignorat), pretul biletului e tolerabil si zborul in siguranta?
Conteaza, ar spune constructorii de marca, caci fiecare detaliu comunica pozitionarea. Oricum ar fi, oamenii de marketing ai Blue Air si-au declarat receptivitatea in materie de exigenta a publicului calator si, probabil, in viitorul pe termen mediu, coerenta marcii nou-nascute va dobandi si un nucleu tare. (Anita Panait)
Citește pe Antena3.ro