x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Prima TV a facut rebranding cu nemtii

Prima TV a facut rebranding cu nemtii

06 Sep 2004   •   00:00

Compania germana El Cartel Media a dezvoltat noua identitate grafica a postului Prima TV, de vazut din 6 septembrie pe micile ecrane, o data cu lansarea noii grile.

ALEX ANGHEL

Liderii canalului o recomanda ca fiind una dintre cele mai prestigioase agentii care lucreaza pentru mai multe televiziuni din Europa. Klaus Schaefer, presedintele El Cartel, a prezentat in urma cu cateva luni un concept de noua grafica (intre noi fie vorba se impunea o alternativa la promo-urile cu fason amatoristic de pana acum) si impreuna cu partenerii romani a stabilit un nou pachet grafic, adaptat cerintelor impuse de particularitatile postului romanesc si noii grile de programe.

SALT LAKE CITY SI MUNCHEN. Productia a durat trei luni si s-au folosit atat filmari in aer liber, cat si filmari intr-un studio din München, urmate de consistente ore de montaj. Filmarile de exterior realizate pentru promo-urile pe care le puteti vedea incepand de astazi au fost realizate la Salt Lake City si au durat cinci zile. S-a filmat si s-au facut fotografii din masini si din elicopter. Pachetul grafic a fost dezvoltat dupa un concept original apartinand aceleiasi El Cartel, adaptat la filozofia locala. Acesta a fost premiat la Art Director’s Club New York, New York Film Festival, Eyes and Ears of Europe - EEU, precum si BDA Promax.

SLOGAN CLISEIZAT. Mult mai putin inspirat decat identitatea grafica, noul slogan conceput de echipa de marketing e "Intotdeauna altfel". Invers decat vizualul, sloganul pare ca face parte dintr-o postrevolutionara limba de lemn, un cliseu prin care spui totul, dar nu transmiti nimic. Klaus Schaefer, orchestratorul proiectului, considera ca "noul logo Prima TV este o adaptare plina de promisiune a calitatii". Schimbarea s-a produs si la nivelul culorilor. Noua grila cromatica mizeaza pe tertetul alb-negru-rosu. Rosul starneste curiozitatea de a naviga in noua grila de programe, de a explora, de a descoperi. Aceasta schimbare, promit liderii Prima, va fi sustinuta de o grila care va miza mult pe emisiuni de productie locala, dupa succesul repurtat de "Carcotasi" si "Copiii spun lucruri trasnite".

×
Subiecte în articol: sufletul comertului