Compania germana El Cartel Media a dezvoltat noua identitate grafica a postului Prima TV, de vazut din 6 septembrie pe micile ecrane, o data cu lansarea noii grile.
ALEX ANGHEL
Liderii canalului o recomanda ca fiind una dintre cele mai prestigioase agentii care lucreaza pentru mai multe televiziuni din Europa. Klaus Schaefer, presedintele El Cartel, a prezentat in urma cu cateva luni un concept de noua grafica (intre noi fie vorba se impunea o alternativa la promo-urile cu fason amatoristic de pana acum) si impreuna cu partenerii romani a stabilit un nou pachet grafic, adaptat cerintelor impuse de particularitatile postului romanesc si noii grile de programe.
SLOGAN CLISEIZAT. Mult mai putin inspirat decat identitatea grafica, noul slogan conceput de echipa de marketing e "Intotdeauna altfel". Invers decat vizualul, sloganul pare ca face parte dintr-o postrevolutionara limba de lemn, un cliseu prin care spui totul, dar nu transmiti nimic. Klaus Schaefer, orchestratorul proiectului, considera ca "noul logo Prima TV este o adaptare plina de promisiune a calitatii". Schimbarea s-a produs si la nivelul culorilor. Noua grila cromatica mizeaza pe tertetul alb-negru-rosu. Rosul starneste curiozitatea de a naviga in noua grila de programe, de a explora, de a descoperi. Aceasta schimbare, promit liderii Prima, va fi sustinuta de o grila care va miza mult pe emisiuni de productie locala, dupa succesul repurtat de "Carcotasi" si "Copiii spun lucruri trasnite".