Nici una dintre cele cinci agentii romanesti care au inscris lucrari la Festivalul de Publicitate de la Cannes (20-27 iunie) nu a optat pentru participare.
In schimb, printre delegati, conform documentelor organizatorilor, se numara trei nume reprezentand Olympic DDB. Doar acestia par sa fi dat credit reuniunii modiale a publicitatii care aspira la excelenta si rostului ei de educator (25 de seminarii). Termenele-limita, dar si costurile piperate ale taxei de participare de 3.000 de euro pe cap de participant i-au descurajat pe multi. O a doua surpriza este confirmarea lui Viorel Mihalcea, unul dintre cei mai talentati oameni de publicitate de la noi, ca director de creatie al agentiei Olympic DDB.DIVERSITATE. Revenind la Cannes, 2004 e anul cu cei mai multi membri in fiecare dintre cele cinci jurii (media, press&poster, lions direct, film) si cu origini dintre cele mai diverse. Singurul criteriu de selectie a acestora a fost performanta personala. Nordicii si asiaticii, altadata prezente exotice si pe podium, si intre jurati, isi gasesc locul firesc intre evaluatori si aspirantii la premiu. Desi evenimentul a fost deschis oficial, lucrarile inscrise la sectiunile Press&Outdoor (9.979 inscrieri), Lions Direct (1.209), Media (875), Cyber (1.561) nu au fost inca expuse, operationale fiind doar seminariile si difuzarea de spot. Abia din 21 iunie, intreaga expozitie va sta sub ochii publicului. (Claudia Curici, Tania Cohn, Cannes)
Citește pe Antena3.ro