Evenimentul presei tabloide de la sfârşitul săptămânii ce tocmai a trecut a fost, fără îndoială, însoţirea "de-o noapte" dintre o româncă şi actorul american Tommy Lee Jones.
Întâmplarea a răbufnit din toate formele media: tipărită, online de televiziune. şi a fost prezentată cu tot probatoriul furnizat de activitatea zeloasă a paparazzilor - poze şi cuvinte simple pe care să le înţeleagă tot omul. Faptele au convins încă o dată poporul că frumuseţea româncelor e unul din cele mai puternice brand-uri răspândite în lumea largă de ţărişoara noastră, şi că Tommy Lee Jones e totuşi un actor holywoodian care se respectă, n-avea cum să lipsească de la o asemenea degustare.
Lucrurile s-au petrecut cam aşa - ochiul vigilent al paparazzilor a surprins o şezătoare la masa unui restaurant din Centrul Vechi, la care străluceau în lumina ochiului public actorul american Tommy Lee Jones, Dan Chişu şi, mai ales, două domnişoare foarte frumoase. Dar nu faptul că erau la aceeaşi masă a scandalizat, tabloidele au ţinut să demonstreze, color, în diverse ipostaze, cum una dintre domnişoare, manechin, a plecat nemâncată de la masă, fiind nevoită să-l însoţească pe actor în camera de hotel.
Opinia publică, îndeosebi cea de pe site-uri, clocotea de indignare, cum c-ar fata ar fi fost studentă, şi c-ar fi trebuit să-i stea mintea la învăţat şi nu la prostii cu tipu' din Men in black - unu, doi şi mai puţin trei - la ore târzii din noapte.
Se zvonea chiar că după ruşinea păţită mama fetei nu mai putea da ochii cu colegii de muncă, cu vecinii sau cu lumea pe stradă ...
Numai că, lovitură de teatru, studenta-manechin nu era deloc aspirantă la farmecele americanului, şi, lovitură şi mai mare, Tommy Lee Jones nu era Tommy Lee Jones, ci Nea' Nicu, un băştinaş care a intrat în pielea actorului pentru câteva zile, pentru un spot pubicitar, parte a unei campanii de promovare a unui brand de îmbrăcăminte. Cu aportul total involuntar al tabloidelor, şi nu numai, organizatorii campaniei se pot declara mulţumiţi de rezultat, mai ales că a fost aproape gratuită. Dezvăluirea a fost făcută de Dan Chişu şi producătorul spotului la Radio Guerrilla, în emisiunea realizată de Liviu Mihaiu.
Se poate concluziona că în România potenţialul unei astfel de campanii de promovare, care să beneficieze de gratuitate, este imens, într-o presă avidă de senzaţional, care aduce din ce în ce mai mult cu o ciorbă reîncălzită - orice ştire e copiată şi difuzată mecanic, fără o minimă şi profesionistă verificare.