x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Un personaj pe masura productiei

Un personaj pe masura productiei

31 Mar 2005   •   00:00

Baiatul zdruncinat, rebelul societatii revine tot ca personaj principal in ultimul spot Joe, anuntand o noua promotie. Spotul este semnat de Agentia Scala JWT, iar coloana sonora apartine grupului de hip-hop din California Ugly Duckling cu melodia "Just a Little Samba".



  • de ALEX ANGHEL

  • AMBALAJ. Numai bun de dus la banca
    Creativ Si eficient. Spotul cu pricina ni-l infatiseaza pe tanar intr-o ipostaza cu care ne-a obisnuit deja, acel mers dansant cu care se strecoara de data aceasta pe langa o coada impresionanta formata in fata unei banci. Distrat si indiferent, tanarul, avand asupra lui un ambalaj Joe, se duce hotarat spre seiful bancii pentru a-si asigura eventualul castig.

    UMOR. Amuzant este insa finalul spotului, atunci cand personajul principal se intoarce la banca pentru a-si extrage ambalajul napolitanei, speriindu-l prin miscarile sale bruste si ciudate pe batranelul care se ocupa cu deschiderea seifului. Conceptul creativ exprima foarte clar beneficiile produsului, si anume ca ambalajul este cheia catre marele premiu si ca trebuie tinut cu sfintenie intr-un loc sigur. Este clar ca aici este vorba de consecinta extrema, avand in vedere locul ales de tanar pentru a-si depozita eventualul loz castigator. Desi la noi promotiile comunicate prin spoturi tv nu exceleaza la capitolul creativitate, fiind prezentate mai degraba sub forma unor anunturi, spotul pentru napolitanele Joe reuseste, prin aceasta executie, sa fie si creativ, si eficient.

    SERIAL. Acest spot este o continuare a unei promotii mai vechi, in care acelasi personaj se plimba cu un ambalaj Joe printr-un supermarket, fiind ferm convins ca ambalajul lui este cel castigator si poate achita cu acesta ce cumparase.

    ×
    Subiecte în articol: sufletul comertului