x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Tech Facebook ia în considerare să oprească publicitatea politică după alegerile prezidenţiale din SUA

Facebook ia în considerare să oprească publicitatea politică după alegerile prezidenţiale din SUA

22 Aug 2020   •   15:00
Facebook ia în considerare să oprească publicitatea politică după alegerile prezidenţiale din SUA

Facebook ia în considerare să oprească publicitatea politică după alegerile prezidenţiale din SUA de pe 3 noiembrie pentru a stopa dezinformarea postelectorală, a spus vineri o sursă care a avut discuţii cu reprezentanţii companiei, scrie Reuters.

Sursa a declarat că Facebook a discutat cu experţi despre posibile scenarii electorale, inclusiv despre posibilitatea ca Donald Trump să folosească platforma pentru a contesta rezultatele alegerilor.

Publicaţia The New York Times a scris vineri, citând surse, că directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg, şi alţi directori ai companiei s-au întâlnit zilnic pentru a discuta despre cum să reducă modalităţile prin care platforma ar putea fi folosită pentru a contesta alegerile. Astfel, s-a luat în calcul şi opţiunea de oprire a publicităţii politice după alegerile din 3 noiembrie.

Anul trecut, rivalul mai mic Twitter a interzis reclame politice, însă Facebook a susţinut că nu doreşte să înăbuşe discursul politic.

„Presedintele Trump va continua sa lucreze pentru a asigura securitatea și integritatea alegerilor”, a spus purtătorul de cuvânt al Casei Albe, Judd Deere, într-un comunicat.

În ultimele luni, Twitter a plasat etichete de verificare a informatiilor și avertismente pe tweeturile președintelui Trump, spre deosebire de Facebook.

(sursa: Mediafax)

×