Jurnalul.ro Tech Ştiinţă Teorie inedită despre dispariţia dinozaurilor

Teorie inedită despre dispariţia dinozaurilor

09 Dec 2015   •   10:33
Teorie inedită despre dispariţia dinozaurilor

Dinozaurii au dispărut în urma prăbuşirii pe Terra a unui asteroid uriaş în urmă cu câteva zeci de milioane de ani, potrivit unei teorii aproape unanim acceptată, însă acel meteorit ar fi fost direcţionat spre planeta noastră de materia întunecată din Univers, se afirmă într-un nou studiu american.

Autoarea acestei noi teorii este Lisa Randall, profesor de fizică la prestigioasa Universitate Harvard din Statele Unite, care a detectat un "roi" de materie întunecată, cu o forţă gravitaţională impresionantă, care ar fi trimis o "torpilă" spre Terra sub forma unui asteroid, informează msn.com.

"În cea mai mare parte a timpului, oamenii ignoră aproape total materia întunecată, dar ea este de fapt responsabilă de anumite lucruri precum structura Universului şi formarea galaxiilor. Este importantă şi are un rol important şi în zilele noastre, prin faptul că ţine toate lucrurile conectate între ele", a explicat Lisa Randall.

Te-ar putea interesa și
Tot ce trebuie să știi despre DEOCHI! Cum se ia? Cum se vindecă? DESCÂNTECE!

Muntele INTERZIS femeilor sau „ATHOSUL MARAMUREȘULUI”. Află ce minuni se petrec acolo

Materia întunecată este invizibilă, fiind dificil de detectat în mod direct, deşi reprezintă peste un sfert din componenţa Universului. Potrivit teoriei formulate de Lisa Randall, materia întunecată este vinovată ..............

Citește mai mult despre ce efecte uluitoare (și apocaliptice) poate avea MATERIA ÎNTUNECATĂ.