Retailer-ul GSM, Germanos, a lansat un servciu prin care se oferă garanţie pe viaţă pentru orice telefon mobil achiziţionat din reţeaua sa de magazine. În luna decembrie a anului trecut, retailer-ul Say a lansat un serviciu de asigurare pentru telefoane, în parteneriat cu AIG.
La finalul perioadei de garanţie de 2 ani, Germanos oferă în continuare garanţie pentru terminal, pe toată durata utilizării acestuia de către beneficiar, fără costuri suplimentare. Retailer-ul va asigura reparaţiile prin înlocuire de piese sau chiar înlocuire totală cu un model identic sau cu caracteristici similare, în situaţia în care modelul respectiv a fost scos din fabricaţie. În situaţia în care durata reparaţiei depăşeşte 10 zile, magazinele Germanos oferă gratuit, în limita stocului, telefoane mobile de "împrumut".
Asigurare de la Say
În serviciul de asigurare de la Say, clientul trebuie să plătească o taxă de 7 lei.În cazul unei daune, AIG va despăgubi asiguratul prin intermediul magazinelor retailer-ului GSM, înlocuindu-i telefonul mobil care i-a fost furat cu acelaşi tip de telefon mobil. Dacă terminalul nu mai este disponibil în reţeaua de magazine, acesta poate fi înlocuit cu un alt tip de telefon având aceleaşi performanţe şi funcţionalităţi cu dispozitivul asigurat, atât timp cât valoarea acestuia nu depăşeşte valoarea iniţială a celui asigurat.
Citește pe Antena3.ro