x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Tech Gadget Info

Info

de Jurnalul National    |    28 Sep 2007   •   00:00
PACHET SOFTWARE. BitDefender a lansat o nouă suită de soluţii de securitate pentru sistemele desktop, botezată 2008. Pe lăngă modulul antivirus, pachetul software asigură protecţie impotriva ameninţărilor informatice de tip spyware, spam, atacuri phishing şi o suită de funcţionalităţi pentru imbunătăţirea performanţelor calculatorului. Compania preconizează pentru 2007 o cotă de peste 40% din piaţa romănească a soluţiilor antivirus, estimată la valoarea de 5 milioane de euro.


CELULARE&MUSIC STORE. Nokia a prezentat ieri noi modele de telefoane mobile care vor fi disponibile şi pe piaţa romănească din trimestrul al IV-lea: terminalele N95 şi N81 (foto) cu o memorie internă de 8 GB, precum şi Nokia 5310 şi Nokia 5610. De pe cele două modele din seria N se poate accesa Nokia Music Store, serviciul de muzică disponibil din această toamnă pe mai multe pieţe europene. In Europa, o melodie va costa 1 euro, iar preţul unui album va incepe de la 10 euro. Un abonament lunar pentru servicii de redare de muzică in timp real pe PC va costa 10 euro. (A.R.)


VIITORUL REŢELISTICII. Furnizorul de soluţii de echipamente de reţelistică D-Link a lansat simultan in Romănia, Franţa, Germania, Marea Britanie şi SUA primele produse ecologice din gama Green Ethernet. Prin tehnologia folosită este redus consumul energetic şi este extinsă perioada de viaţă a produsului cu 55%. D-Link funcţionează din 2005 pe piaţa romănească, concentrăndu-se pe tehnologia Wireless N, considerată de preşedintele D-Link Europa, Kevin Wen, ca fiind viitorul reţelisticii, urmănd să domine piaţa PC, home şi enterprise pentru următorii 5 ani.


JVC, IN ROMĂNIA.
JVC va deschide un birou in Romănia, unde intenţionează să dezvolte o reţea de dealeri la nivel naţional. Potrivit producătorului japonez de echipamente electronice, piaţa romănească este cea mai importantă din regiune. "In acest an ne lansăm efectiv in Romănia. Poziţia noastră nu este foarte bună, este inferioară celor din alte ţări. Vrem să fim o marcă premium in Romănia", a declarat ieri Hidetake Nakanom, directorul companiei pentru Europa Centrală şi de Est. Activitatea din Romănia a JVC va fi coordonată de reprezentanţa din Austria. "Nu avem deschis un birou in Romănia, insă analizăm această posibilitate", a afirmat directorul de marketing pentru Europa de Est, Wolfgang Had.

×
Subiecte în articol: IT romania