Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Cluj a amendat cu 63.000 de lei, operatorul de televiziune prin cablu, telefonie şi internet UPC, pentru că nu a remediat deficienţele semnalate luna trecută în relaţia cu clienţii şi pentru noi nereguli constatate.
Directorul CJPC Cluj, Mircea Radu, a declarat, astazi că amenda maximă, de 60.000 de lei, a fost dată luni, după cea de 30.000 de lei, aplicată deja în luna august. "Am aplicat o amendă maximă de 60.000 de lei pentru nerespectarea măsurilor dispuse la controlul din august. Dacă nu îşi va adapta stilul ca să vină în sprijinul cetăţeanului, vom aplica alte şi alte amenzi. Concomitent cu amenda maximă dată, a fost aplicată şi o amendă de 3.000 de lei, pentru practici comerciale incorecte", a afirmat directorul CJPC.
Potrivit acestuia, operatorul respectiv trebuia să remedieze în termen de 30 de zile deficienţele constatate, legate de majorarea unor tarife fără anunţarea, în prealabil, a clienţilor, şi de modul de înregistrare a reclamaţiilor, dar nu a făcut-o. "Mare parte a reclamaţiilor iniţiale din partea consumatorilor s-au referit la modul de preluare a reclamaţiilor, de soluţionare a lor. De asemenea, este vorba de modul de facturare a unor sume care nu se regăsesc în actele încheiate între părţi. Acestea nu au fost remediate", a precizat reprezentantul CJPC Cluj.
"Este vorba de foarte multe reclamaţii înregistrate împotriva acestui operator economic. Primeam câte 8-9 pe zi, legate de practici incorecte. Era vorba de modul de redactare a contractului, de modul de derulare a campaniei de promovare a serviciilor oferite, care până la urma se dovedeau a fi neconforme cu realitatea. Operatorul a fost amendat cu 30.000 de lei, dupa ce am discutat cu el şi i-am cerut să intre în legalitate", declara Mircea Radu, în luna august.
Reprezentanţi UPC au declarat că vor contesta şi această amendă, prima de 30.000 de lei, aplicată în august, fiind de asemenea, contestată în instanţă de operator.
Citește pe Antena3.ro