x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Special Etnic, romantic, sport

Etnic, romantic, sport

de Oana Georgescu    |    23 Mar 2008   •   00:00
Etnic, romantic, sport

Noua colecţie Stefanel – primul brand internaţional puternic ce a intrat pe piaţa românească în 1991, propune o călătorie prin moda anilor ’20, ’50 şi ’80 şi se pierde undeva, către culturile îndepărtate.

Noua colecţie Stefanel – primul brand internaţional puternic ce a intrat pe piaţa românească în 1991, propune o călătorie prin moda anilor ’20, ’50 şi ’80 şi se pierde undeva, către culturile îndepărtate.

 

 

Rochia este vedeta şi must-have-ul sezonului. Fie că este simplă, gen safari sau cu inserţii din dantelă şi funde aplicate, din bumbac sau mătase, cu macroimprimeuri şi fantezii florale. Nuanţele dominante neutre (de la gri deschis la bej-safari şi maro) şi verdele, roşul coral, galbenul strălucitor, alături de violet şi portocaliu sunt prezente în colecţia 2008. Pălăriile safari, sandalele fără toc de tip deşert şi sandalele cu tocuri cui, înalte, poşetele mari cu combinaţii din pânză-piele, nylon-piele şi împletituri colorate din rafie sunt accesoriile care nu trebuie să vă lipsească în această vară. Bărbatul nu a fost nici el uitat, ţinutele casual, cele de plajă şi accesoriile (curele strălucitoare şi viu colorate, genţi şi rucsacuri supradimensionate, aproape feminine) fiind răsplătite cu aplauze. Acesta poartă în oraş pantaloni scurţi cu jachete, pulovere de vară şi tricouri polo, cămăşi soft sau pantaloni soft cargo.

ColecŢie. La Stefanel Fashion Night – eveniment găzduit de decorul fastuos al Ateneului Român, a fost prezentată colecţia primăvară-vară 2008. Însuşi preşedintele companiei, Giuseppe Stefanel, a ţinut să fie prezent. Absolvent al Facultăţii de Economie şi Comerţ din cadrul Universităţii din Veneţia, acesta şi-a început activitatea (pe partea de producţie, în procesarea fibrelor şi firelor textile) la firma Magnifico Piave a tatălui său, Carlo Stefanel. De la primul magazin deschis în 1980 la Siena şi doi ani mai târziu la Paris, astăzi există 700 de magazine în întreaga lume cu aproape 1.000 de angajaţi şi o cifră anuală de afaceri ce depăşeşte 150 de milioane de euro. De precizat că Gisele Bundchen este imaginea mărcii, iar anul acesta campania firmei a fost realizată de celebrul fotograf Mario Testino.

Succesul unui trend? Stilul modern adresat mai ales celor cu poftă de viaţă! Design-ul, atenţia acordată detaliilor, dar şi accesoriilor, ţinutele casual uşor de schimbat şi de asortat, colecţiile “total look” şi mai ales tricotajele – “core business”-ul companiei

×
Subiecte în articol: special