Canalul pentru copii Disney Junior devine din ce în ce mai vizionat. Având ca target copii între 2 şi 7 ani, postul a crescut mult în popularitate de la lansarea lui pe piaţa românească. Aşa că era natural cum tot am prins-o la telefon pe Nancy Kanter, Executive Vice President, Original Programming and General Manager, Disney Junior Worldwide să-i punem câteva întrebări chiar “şefului”…
Programul Disney Junior este similar în Europa de Vest şi Europa de Est sau sunt diferenţe? De asemenea, sunt diferenţe între conţinutul programului între Europa şi SUA?
Cele mai importante programe şi priorităţile pentru compania Walt Disney sunt aceleaşi în SUA şi în întreaga lume. Altfel spus, avem priorităţi similare în toate ţările din punct de vedere al conţinutul serialelor noastre, acestea au fost selectate astfel încât să aducă audienţă şi să fie de succes pentru companie. Iar fiecare ţară, în mod evident, a făcut alegeri diferite în ceea ce priveste celelalte programe ale canalului...
Care sunt cele mai importante desene animate Disney Junior în întreaga lume?
“Clubul lui Mickey Mouse” s-a bucurat de mult succes în toată lumea. Mickey Mouse este un personaj faimos şi iubit în întreaga lume, iar aceste desene pentru copii mici sunt foarte îndrăgite. Am avut un extraordinar succes şi cu “Jake şi Piraţii din Ţara de Nicăieri” şi “Sofia Intâi”, care tocmai s-a lansat. Aceste desene constituie punctul de atracţie pentru majoritatea audienţei noastre.
Aveţi informaţii pentru noi despre conţinutul programului până la sfârşitul anului, sau până în 2014?
Da, avem serialul intitulat “Doctorita Pluşica”, serial care în SUA şi alte câteva pieţe a fost lansat din Europa, cu foarte mare succes. Este un serial despre o fetiţă care visează să devină doctor, precum mama ei, dar are abilitatea magică să vindece jucării, aşă că le poate repara. Asşadar, vom lansa “Doctoriţa Pluşica” şi “Henry Dragomonstru”, un desen animat plin de culoare, despre un băieţel care trăieşte într-o familie de monştri foarte amuzanţi. Este o comedie de familie, doar că este o familie de monştri. (râde)
Ne puteţi spune ceva despre planurile pentru anul viitor? Aţi dori să vă extindeti, de asemenea, în restul Europei? Există ţări în care nu v-aţi extins şi aţi dori să o faceţi?
Da, dorim să dezvoltam canal de televiziune Disney Junior oriunde putem, deoarece Europa este o regiune foarte importantă pentru noi, aşa că echipa noastră cauta mereu noi oportunităţi de a ne extinde distribuţia sau să lansam o nouă platformă. Prin urmare, este un lucru pe care îl avem mereu în minte: unde putem creşte şi unde putem merge unde nu am mai fost.
În ceea ce priveşte Romania, sunt lucruri noi pe care vreti să le faceţi în anul 2014?
Cred că Romania rămâne o piaţă puternică pentru noi. De când ne-am lansat, am avut rezultate foarte bune aici. De exemplu, “Sofia Intâi”, lansat recent este una dintre cele mai bune lansări Disney Channel din întreaga lume şi cred că ne putem dezvolta extraordinar în viitor.
Pentru a merge pe un alt subiect, toata lumea se plânge de criza economică atât în Europa, cât şi în SUA. Cum vedeţi criza economică din perspectiva muncii dumneavoastră?
Cred că toata lumea începe să simtă efectele crizei economice şi fiecare trebuie să facă alegeri în privinţa banilor pe ce îi cheltuiesc, aşa că această criza are şi un oarecare impact asupra afacerii noastre. Dar, cred că atunci când vine vorba de producţia în televiziune, lucruri precum credite, care sunt din ce în ce mai oferite în ţările noastre, ne ajută să producem în continuare un conţinut calitativ, nu doar în SUA, ci şi în întreaga lume. Şi cred că o reflecţie asupra pietei ne ajută să ne extindem afacerea şi să identificăm oportunităţi. Încercăm să facem asta, oriunde putem.