x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Special Secretul unui brand promiţător românesc: Radio ZU

Secretul unui brand promiţător românesc: Radio ZU

13 Aug 2012   •   15:13

Romania isi dovedeste in fiecare zi performanta, implicarea si inovatia, brandurile autohtone se infatiseaza ca modele demne de urmat in competitia actuala. Grija fata de consumatori, calitatea produselor/serviciilor si relatia cu comunitatea sunt doar cateva aspecte care ilustreaza pozitionarea acestora pe piata.

Programul "Cel Mai Promitator Brand Romanesc', lansat de agentia de branding si design Seed Consultants, are ca obiectiv principal sa incurajeze companiile sa isi afirme dorinta de lansare, relansare ori reinventare.

Emotia transmisa
Succesul brandului ZU se bazeaza pe emotia pe care o transmite, pe veselia pe care o emana si, nu in ultimul rand, pe inovatia pe care o experimenteaza zi de zi. Echipa care a definit brandul ZU a fost (si este in continuare) una care respira valorile brandului prin toti porii. Identitatea brandului s-a nascut din oameni, iar esenta ZU este transmisa cu pasiune de catre echipa care pune la cale cele mai curajoase campanii. Vivacitatea si energia lor aduc mai aproape radioul de ascultatori si ii confera un loc important in viata lor de zi cu zi. E important pentru ZU sa fie recunoscut prin cateva elemente distinctive tocmai pentru a iesi in fata altor branduri din aceeasi categorie.

Interactiunea cu publicul
Pe de alta parte, interactiunea dintre public si ZU este intotdeauna placuta, surprinzatoare. Se incearca constant trecerea dincolo de bariera inevitabila a comunicarii unidirectionale impuse de mass-media traditionale. "Dovada Fortei ZU a fost marcata atunci cand peste 30.000 de oameni s-au adunat in Piata Operei din Timisoara pentru a participa la cel mai mare karaoke din Romania', ne-a povestit Iosif Simon, PR Assistant Radio ZU.

Puterea unui brand
Echipa ZU reprezinta motorul care asigura bunul mers al brandului minut de minut. Printre atributele pe care o persoana parte din echipa trebuie sa le indeplineasca se numara deschidere catre nou, zambetul nelipsit de pe buze si bucuria de a invata si pe altii meserie. Trebuie subliniat ca un brand puternic creste din interior spre exterior, iar cei care contribuie la un brand exterior impunator sunt deopotriva echipa radioului si ascultatorii.

Astfel, un brand de succes are nevoie de elemente diferentiatoare, o echipa de oameni care sa traiasca si sa construiasca brandul continuu si un public cu care sa rezoneze in fiecare clipa.

Recomandarea ZU pentru un potential brand promitator: crede in tine, iar brandul tau poate fi printre cele mai populare!

×
Subiecte în articol: brand radio zu seed consultants