În lipsă de rezultate, fanii roş-albaştrilor îşi pot potoli setea de victorie cu berea "Steaua", noul produs de marketing al grupării din Ghencea, prezentat în această după-amiază, în cadrul unei conferinţe de presă.
"Produsul de astăzi se află în programul nostru de mai multă vreme şi chiar dacă se referă la perioada caldă a anului, cred că am găsit un moment potrivit pentru a-l lansa. Vor mai fi şi alte evenimente, cred că este bine să ne bucurăm suporterii şi românii cu astfel de produse, care poartă emblema Steaua", a declarat cu această ocazie preşedintele CA al FC Steaua, Valeriu Argăseală.
Directorul de marketing al FC Steaua, Bobby Durbac, a declarat că berea va fi disponibilă în două variante: cu şi fără alcool. "Mă bucur că din săptămână în săptămână avem câte un produs Steaua care vine în întâmpinarea suporterilor şi a iubitorilor de fotbal. Sper ca produsele noastre şi rezultatele bune să-i apropie şi mai mult de club", a spus şi preşedintele Helmuth Duckadam.