Un cotidian american care se poate lăuda cu şapte premii Pulitzer îşi încetează apariţia în forma tipărită. Christian Science Monitor a ieşit azi pentru ultima oară pe piaţă, urmând să devină 100% online, transmite AFP.
Cotidianul cu sediul la Boston s-a confruntat, în ultimii ani, cu o scădere dramatică a numărului de cititori şi a veniturilor din publicitate. Conducerea a anunţat încă din octombrie că ziarul va dispărea de la chioşcuri, devenind primul care adoptă strategia "100% online". La acel moment, Christina Science Monitor ajunsese la un tiraj de numai 50.000 de exemplare.
Redactorul-şef John Yemma a precizat că abonaţii vor continua să primească exemplarele tipărite. În prezent, site-ul publicaţiei, CSMonitor.com, atrage peste două milioane de vizitatori pe lună.
Ziarul are 80 de angajaţi (faţă de 97, la sfârşitul lui 2008) şi îşi păstrează şase birouri în SUA şi opt în străinătate, plus o reţea de colaboratori.
Citește pe Antena3.ro