Celebrul magazin de lux Harrods, aparţinând omului de afaceri Mohamed Al-Fayed, urmează "să spargă gura târgului", scoţând la vânzare lingouri de aur, informează agenţia Reuters, preluată de Agerpres.
Decizia conducerii celebrului magazin din Londra a fost luată ca urmare a valorii tot mai ridicate pe care o are aurul pe piaţă. Harrods şi PAMP, o firmă elveţiană specializată în prelucrarea metalelor preţioase, au găsit în această idee o nişă de piaţă demnă de un retailer de talia magazinului de lux. Lingourile care vor fi scoase la vânzare la Harrods vor avea o greutate de 12,5 kilograme fiecare şi ar costa aproximativ 462.440 de dolari. Preţurile vor varia în funcţie de preţul aurului, de greutatea lingoului comandat şi de tipul produsului selectat. Magazinul oferă totodată posibilitatea ca lingoul să fie livrat la orice adresă, în funcţie de dorinţele clienţilor.
Investiţiile în monezi şi lingouri de aur au crescut semnificativ la finele lui 2008 şi începutul lui 2009 pe măsură ce criza financiară a stimulat apetitul pentru aur ca pe o investiţie cu valoare sigură pentru consumatori. Potrivit Consiliului Mondial al Aurului, investiţiile nete de retail în aur, care includ achiziţiile de monezi şi lingouri de aur, au crescut cu 22% în prima jumătate a acestui an faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 301 tone, informează Reuters. (Agerpres)
Citește pe Antena3.ro