Compania The Printed Blog din Chicago intenţionează să lanseze mai multe ziare care să conţină versiunile tipărite ale unor articole publicate pe bloguri.
Ziarele ar urma să fie distribuite gratuit în marile oraşe americane şi vor include reclame locale, transmite Brand Republic, preluat de Mediafax.
Pe lângă informaţiile apărute iniţial pe bloguri, vor fi publicate fotografii realizate de internauţi, comentarii ale cititorilor şi circa 200 de reclame. Tot de pe bloguri va fi “importată” aşezarea în pagină a materialelor, care vor apărea pe o singură coloană, mai lată, în locul colonajului tradiţional din presa scrisă.
300 DE BLOGGERI. Pentru început, apariţia
publicaţiilor va fi săptămânală. Printed Blog intenţionează ca, în viitor, să
transforme titlurile în cotidiane, care să apară de două ori pe zi.
Până în prezent, 300 de bloggeri şi-au dat
acordul ca articolele pe care le-au publicat pe bloguri să apară şi în
versiunea tipărită a ziarelor editate de The Printed Blog, în schimbul unei părţi
din veniturile încasate de companie din publicitate. Pe viitor, internauţii vor
putea alege ce bloguri sunt mai interesante, urmând materiale de pe acestea să
apară în print, în urma unei selecţii realizate de editorii The Printed Blog.