Publicaţia online Southeast European Times prezintă astăzi părerile mai multor bloggeri români cu privire la deja controversatul imn al turismului neaoş.
Autorul articolului aminteşte, în context, despre lansarea cu mare tam-tam a odei cu titlu pompos şi anglicizat - "Romania, the Land of Choice" (http://www.youtube.com). Iniţiativa ministrului Elena Udrea, scrie SETimes (http://www.setimes.com), este contestată de mulţi internauţi cu talent de critică. Mulţi proprietari de bloguri şi-au exprimat nemulţumirea cu privire la infrastructura din România, care, în cele mai multe locuri, lipseşte cu desăvârşire. "O parodie video, «The End of Choice» (http://www.youtube.com), a apărut imediat şi a devenit mai populară pe YouTube decât imnul în cauză", scrie SETimes.
"Esenţa e că nu putem promova cât timp nu rezolvăm problemele interne pe care le avem - trafic de tot felul, gropi... preţuri prea mari pe litoral în condiţii nu excelente", scrie semnatara de pe blogul "Fata cu portocale". Alţi comentatori din spaţiul virtual critică, în termeni duri, imnul "Romania, the Land of Choice", care este departe de a reprezenta realitatea de pe meleagurile noastre. Cântecul este penibil, scrie bloggerul Avarvarei. Ministerul Turismului ar fi putut aloca mai eficient cei 10.000 de euro pentru a ne promova ţara, mai eficient decât finanţarea unei lălăieli, este de părere Blogatu. Există însă şi păreri pozitive. Bloggăriţa Ana susţine că oda sus-amintita "este o idee frumoasă şi o iniţiativă de luat în seamă".
Citește pe Antena3.ro