Peste 22.000 de indieni citesc zilnic un cotidian scris de mână. Trei jurnalişti, specializaţi şi în caligrafie, adună zilnic ştirile cele mai fierbinţi din oraşul Chennai şi selectează materialele primite de la corespondenţii aflaţi la New Delhi, Kolkata şi Hyderabad; ulterior le aştern pe coli albe de hârtie, folosindu-se de o simplă peniţă şi puţină cerneală, înainte să le trimită la tipografie şi apoi să ajungă pe tarabe şi în genţile vânzătorilor stradali de ziare. Ziarul de seară The Musalman se adresează doar cititorilor de limba urdu şi este cea mai veche publicaţie în acest dialect vorbit, cu precădere, în nordul Indiei, în Pakistan şi, pe alocuri, în Afganistan. Publicul nu riscă să piardă nici o ştire care îl interesează, deoarece jurnaliştii-caligrafi lasă mereu un colţişor liber pe fiecare parte a foilor de hârtie pentru a completa ulterior, dacă este cazul, cu informaţii evenimentele în curs de desfăşurare într-o zi sau pentru a relata, foarte pe scurt, despre un eveniment proaspăt întâmplat. Ziarul are şi câteva reclame, pe care redacţia le primeşte acum pe email, după ce în 2008 a reuşit să-şi achiziţioneze un computer şi să-l lege la internet.
Redacţia ziarului The Musalman, care este publicat din 1927, se află într-o încăpere de aproximativ 240 de metri pătraţi, iluminată de trei becuri şi un neon. Cei trei caligrafi lucrează între patru pereţi scorojiţi de mucegai şi vreme şi caligrafiază aproximativ trei ore pe o singură pagină. Ei se numesc katib-i şi primesc, pe zi, 96 de eurocenţi fiecare. Un abonament anual la The Musalman costă mai puţin de şapte euro, iar, vândut la bucată, ziarul poate fi cumpărat cu puţin peste un eurocent.