x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator 44% dintre români se bazează pe impresiile altora pentru a testa un produs financiar

44% dintre români se bazează pe impresiile altora pentru a testa un produs financiar

02 Iul 2017   •   12:30
44% dintre români se bazează pe impresiile altora pentru a testa un produs financiar

Cei mai mulţi dintre români se uită pe net, probabil, pentru a se informa cu privire la realizarea unei investiţii, 44% dintre ei bazându-se pe impresiile altora pentru a testa un anume produs financiar, a declarat Dragoş Neacşu, CEO Erste Asset Management, într-un clip publicat pe pagina de Youtube a Bursei de Valori Bucureşti (BVB). 

'Probabil că cei mai mulţi se uită pe net, în momentul de faţă. Nu ştiu dacă se pricep foarte bine să întrebe acolo unde trebuie. Întreabă, de regulă, la personajul colectiv numit 'Tanti Aglaia'. Cea mai mare parte dintre români se bazează nu pe experienţe personale, ci pe ale altora, şi pe relatările unor terţi în care ei au încredere, fie că sunt membri ai familiei, fie că sunt colegi de muncă, de birou, de studii, care le relatează fie la prima mână, fie la mâna a doua, impresii despre experienţa lor sau a altora în a testa un anume produs financiar sau altul. Undeva spre 43-44% din urban, pe un studiu sociologic făcut de noi în grupele de vârstă 25-55 de ani, se bazează predominant, ca sursă de informaţie, pe impresiile altora şi mai puţin pe ceea ce au trăit pe pielea proprie', a afirmat Neacşu. 

În momentul actual, spune el, fondurile deschise de investiţii din România, cele care oferă continuu posibilitatea de a intra şi a investi, au un preţ de intrare foarte mic, de la câteva zeci de lei până la o sută. 

'Pentru orice buzunar, acest produs este disponibil, tangibil, în măsura în care te-ai informat', a mai arătat CEO-ul Erste Asset Management.

AGERPRES

×
Subiecte în articol: produs financiar statistici dragos neacsu