Jurnalul.ro Ştiri Observator Condica de reclamatii

Condica de reclamatii

05 Aug 2005   •   00:00
INJURATURI SI TANTARI. Manechinul si prezentatoarea tv Gabriela Szilagyi a fost la mare in doua locuri. Pe plaja din Constanta si-a facut o mie de nervi, pentru ca toti pustii injurau ca la usa cortului. Nimeni si nimic nu-i putea opri. Venise la mare sa se relaxeze si a avut parte doar de trimiteri la origine si alte formule licentioase.

Si-atunci, ea si sotul ei, actorul George Calin, s-au mutat cu arme si bagaje intr-un loc mirific, descoperit pe Internet: Vadu. Apa limpede, plaja pustie, liniste ca la inceputul lumii. Erau doar ei doi, ca Adam si Eva. Singurul cort de pe plaja era al lor. Dar... era imposibil sa fie totul perfect. WC nu, dusuri nu, apa calda si rece nu. In schimb, tantari la greu, imediat ce se insera. "Dormeam cu sosete captusite cu hartie igienica, ne dadeam cu tot felul de solutii si tot ne piscau. Va trebui sa ne imprietenim cu ei data viitoare, ca vrem sa mai mergem o data. Alta solutie nu vad", spune Gabi. (Claudia Daboveanu)

PE PICIOR MARE SI CU PASI MICI. Nimic nu pare sa-l enerveze pe Mihai Albu atunci cand vine la mare. Si totusi, a avut si cunoscutul designer de incaltaminte ceva de reprosat. Pe Mihai il supara teribil circulatia bara la bara. Iar Perla Litoralului este un adevarat furnicar. Pe roti. "Ar trebui sa se faca ceva pentru "fluidizarea" traficului. La sfarsit de saptamana se circula extrem de greu. Am plecat din Mamaia si se mergea atat de greu de credeam ca n-o sa mai ajungem in Costinesti. Chiar am pierdut aproape toata ziua. Sunt doar cativa kilometri, dar ne-am miscat ca melcul. Ca sa realizez un casting pentru o prezentare, am facut o ora dintr-un capat in celalalt al Mamaiei (m-am cazat la capatul dinspre Navodari). Si inca o ora inapoi. Am pierdut vreo doua ceasuri pe drum, iar preselectia a durat doar o jumatate de ora!". (Catalina Iancu)

MONICA INCEARCA SA NU SE ENERVEZE. Actrita Teatrului National Bucuresti, Monica Davidescu, este in vacanta la Mamaia, din data de 20 iulie. Binemeritatele momente de respiro vin dupa o stagiune teatrala plina de surprize placute si mai putin placute, cu premiere, spectacole jucate cu casa inchisa, dar si anulari si amanari. "Traiesc in Romania, unde nici o lege si nici un sistem nu-s facute ca sa te serveasca. Asa ca, plecand in concediu, m-am obligat sa nu ma enervez". (C.D.)