În replică, Radisson Blu București a dat publicității următorul comunicat:
„Ca lider de piață și membru al Grupului Radisson, preocuparea noastră principală este să le oferim celor care ne trec pragul o experiență la cele mai înalte standarde. Unul dintre obiectivele principale ale Radisson Blu București este să apreciem feedback-ul pe care îl primim din partea fiecărui oaspete al nostru. Ca brand hotelier premium, Radisson Blu București urmărește să fie aliniat la standardele de calitate care vizează asigurarea celor mai bune condiții pentru clienții noștri, precum și la standardele mărcii Radisson Blu, aspecte calitative care fac obiectul unui audit intern anual.
Situația din prezent, care a atras atenția publicului și a media, se referă la o zonă limitată și la un moment punctual care nu sunt relevante pentru standardul și experiența oferită clienților. Cu toate acestea, suntem deschiși oricărei inspecții întrucât ne oferă ocazia de a ne îmbunătăți protocoalele zilnice de verificare și de a ne păstra standardele de calitate.
Cu această ocazie, dorim să le mulțumim tuturor oaspeților noștri care ne-au oferit feedback-ul lor zi de zi. Considerăm că fiecare opinie este extrem de importantă și inclusiv, în cazul unei opinii negative, reprezintă o oportunitate să remediem și să îmbunătățim pe mai departe serviciile noastre și experiența vizitatorilor. Totodată, considerăm binevenite verificările și orice formă de audit, precum și rezultatele lor, întrucât ne vor servi pentru a realiza progrese calitative și a ne ajusta serviciile. Apreciem faptul că ANPC se concentrează pe poziționarea și calitatea serviciilor din sectorul ospitalității, având încrederecă vor continua eforturile de a monitoriza consecvent și a inspecta întreaga piață, pentru a susține creșterea calitativă a serviciilor din acest sector. Angajamentul nostru este de a îmbunătăți permanent serviciile și experiența vizitatorilor noștri, iar în cazul acestei situații specifice, am luat măsuri imediate de a remedia situația raportată.
Anual, ne trec pragul mii de oaspeți care ne oferă evaluări pozitive, contribuind la poziționarea noastră ca unul dintre principalele hoteluri din România. Am găzduit un segment larg de vizitatori, de la familii tinere, la șefi de stat și celebrități care s-au declarat, cu toții, mulțumiți de experiența pe care au avut-o aici.
Este cunoscut faptul că gradul de ocupare al tuturor hotelurilor a fost foarte scăzut în timpul pandemiei Covid-19 și, prin urmare, majoritatea hotelurilor au fost închise. Chiar dacă unele camere nu au fost folosite și întreținute mai mult de un an din cauza pandemiei Covid – 19, Radisson Blu a decis să rămână deschis cu un inventar redus pentru a asigura continuitate forței de muncă și pentru servirea oaspeților (inclusiv autorităților locale pentru găzduirea medicilor în timpul pandemiei Covid-19). Situația actuală, așa cum a fost prezentată în mass-media denotă doar o imagine statică generată de o multitudine de factori atipici determinată de pandemia Covid-19 (restricții, acces redus la forța de muncă și la furnizori de servicii etc.).
Radisson Blu investește constant pentru îmbunătățirea experienței oaspeților, iar camerele sunt întreținute în mod constant și complet modernizate periodic. În ultimii 2 ani, chiar și în contextul pandemiei Covid-19 și al tuturor restricțiilor, Radisson Blu a angajat aproximativ 20 de milioane de euro pentru a renova complet două corpuri de clădire cu 200 de camere (care urmează să fie deschise până la sfârșitul acestui an) și a renovat alte 50 de camere. În plus, întreaga zonă de recepție, bar și terasa exterioară au fost renovate după o investiție de peste 1,5 milioane de euro, recunoscută drept una dintre cele mai mari investiții din sectorul HoReCa.
În spiritul angajamentului său pentru curățenie și siguranță, Grupul Radisson este partener SGS, cea mai importantă companie de inspecție, verificare, testare și certificare, recunoscută ca reper global de calitate și integritate. În 2020, împreună cu SGS, Grupul Radisson a lucrat la dezvoltarea și validarea unui set de protocoale superioare de sănătate și siguranță, întărind astfel programul riguros de curățenie și dezinfecție existent deja. Protocolul de Siguranță al Hotelurilor Radisson, rezultat din această colaborare, este o etichetă oficială care atestă curățenia și dezinfecția.”