Antena 1 a fost lider incontestabil de audienţă în ziua de Crăciun, dar şi în seara de Ajun, conform datelor furnizate de GFK România. Încă de la prima oră în intervalul 7:00-8:55, 356.000 de telespectatori au urmărit Antena 1, în timp ce pe locul secund s-a situat Pro TV, cu doar 194.000 de privitori din target-ul all urban.
Ediţia specială "Neatza cu Răzvan şi Dani" de la 10:49 la 12:53 a poziţionat în continuare Antena 1 pe locul 1. Invitaţii speciali, Horia Brenciu pe post de Moş Crăciun, Mircea Badea costumat în Guliver, Simona Gherghe în chip de Crăiasa Zăpezii, dar şi Mihai Gâdea, care a interpretat o melodie live, au cucerit românii. Astfel, Antena 1 a fost urmărită în medie de 455.000 de telespectatori din target-ul all urban, iar Pro TV, situat pe locul 2, a fost urmărit de 442.000 de persoane. Minutul de aur s-a înregistrat la ora 11:58, nu mai puţin 696.000 de români urmărindu-i pe Răzvan şi Dani.
Mihaela Rădulescu a fost, de asemenea, lider cu "Crăciun în familie" în intervalul 12:55-15:58. În medie 518.000 de telespectatori au ales-o pe Mihaela, în timp ce la Pro TV s-au uitat 500.000 de telespectatori. Minutul de aur a fost înregistrat la ora 15:09, când Mihaela Rădulescu a atras 803.000 de telespectatori din mediul urban. Şi tot în ziua de Crăciun, Mihai Bendeac (foto) a fost urmărit de mai mult de un milion de români. "În puii mei" a adunat în faţa micilor ecrane 1.013.000 de privitori în intervalul 20:29-21:55, iar Pro TV a fost urmărit doar de 965.000 de telespectatori. Minutul de aur a fost atins la 21:07, când Antena 1 era urmărită de 1.493.000 de români din target-ul all urban.
În seara de Ajun, "Crăciun cu Nae şi Vasile" (foto) s-a situat pe locul 1, minutul de aur fiind înregistrat la 22:05 când 1.287.000 de români din mediul urban vizionau programul Antenei 1. În intervalul 20:30-22:32, 795.000 de români au urmărit emisiunea, în timp ce Pro TV a fost urmărit de 621.000 de persoane.
"Acces Direct" a fost, de asemenea, lider de piaţă, ediţia specială fiind urmărită de 482.000 români din mediul urban. Un alt program lider a fost Observator 16, cu o medie de 344.000 de români din mediul urban în intervalul 15:59-16:59. Următorii clasaţi în acest slot au fost Realitatea TV (275.000) şi Pro TV (259.000).