În urma deciziei Comitetului Național pentru Situații Speciale de Urgență, care a hotărât ca România să suspende toate zborurile din și spre Italia din cauza coronavirusului, compania TAROM a făcut în această dimineață prima postare pe Facebook, prin care dorește să lămurească situația călătorilor care aveau deja bilete achiziționate pentru acest interval de timp, scrie Antena 3.
”Dragi pasageri, în urma ședinței Comitetului National pentru Situații Speciale de Urgență din data de 08.03.2020 organizata la sediul Ministerului Afacerilor Interne s-a decis ca până pe data de 23.03.2020 să se suspende toate zborurile către și dinspre Italia din cauza răspândirii infectiei cu virusul COVID19.
Pasagerii care aveau bilete achiziționate și aveau ca data de calatorie aceast interval (09.03.2020-23.03.2020) vor putea sa foloseasca contravaloarea acestora pentru a achiziționa o alta călătorie cu compania noastra sau vor putea primi banii înapoi. Pentru a execita opțiunea, va rugam sa ne contactați la adresa de email contact@tarom.ro sau la numărul de telefon 021 9361.
Va asiguram ca prioritatea noastră numărul 1 este siguranta pasagerilor noștri”, se arată în comunicatul Tarom.
Duminică seara, MAI a hotărât suspendarea zborurilor spre Italia şi din Italia către România către toate aeroporturile din ţară, începând din 9 martie ora 12 pâna pe 23 martie, ora 12.