x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Politică Cheltuieli de campanie: 800.000 de euro, în prima săptămână

Cheltuieli de campanie: 800.000 de euro, în prima săptămână

de Gabriela Antoniu    |    13 Noi 2008   •   00:00

Alianţa PSD + PC a cheltuit 305.832 de euro cu publicitatea electorală în mass-media în prima săptămână de campanie, urmată de PNL, cu 296.070 de euro şi de PDL, cu 180.873 de euro, toate aceste formaţiuni alocând aproximativ 50% din bani pentru presa scrisă şi 50% pentru audio-vizual, informează IPP.



Conform unui comunicat al IPP citat de Mediafax, PSD a cheltuit 157.344 de euro pentru publicitatea în presa scrisă şi 148.488 pentru tv, PNL – 152.972 de euro pentru presa scrisă şi 143.098 de euro pentru tv şi PDL – 105.070 de euro pentru presa scrisă şi 75.803 de euro pentru tv. “Sumele monitorizate reprezintă investiţiile brute. Calculul investiţiilor brute în publicitate se face conform tarifelor listă (rate-card) furnizate de publicaţii, cuprinzând şi eventualele tarife speciale pentru publicitatea electorală. Nu este luat în calcul nici un discount, barter etc. Toate preţurile sunt exprimate în euro şi includ TVA. Monitorizarea se face pe: 21 cotidiane centrale, 119 de reviste/publicaţii periodice şi 15 posturi tv şi 9 posturi de radio”, mai precizează IPP. Aflat ieri la Craoiva, liderul PRM CV Tudor a declarat că mâine va depune o plângere penală la DNA împotriva preşedintelui PSD, Mircea Geoan” şi a premierului Tăriceanu prin care va cere să se verifice de unde îşi finanţează campania electorală.

×
Subiecte în articol: politic