x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Eveniment

0
18 Mar 2005 - 00:00

19 MARTIE 2005

Un nou concept

Parteneriat Senso Ambiente si Hansgrohe

In premiera, Senso Ambiente introduce in Romania concernul Hansgrohe, lider mondial al inovatiei in domeniul produselor sanitare. Senso Ambiente, reprezentant si unic distribuitor al concernului german Hansgrohe, lanseaza pe piata romaneasca echipamente de lux pentru sali de baie.

Deschizator de drumuri in ceea ce priveste colaborarea cu designeri celebri in industria echipamentelor sanitare si posesor a numeroase brevete de inventie (primul dus ajustabil, primul dus de mana mobil etc), Hansgrohe a fost recompensat cu peste 70 de premii internationale, din care 18 reprezinta premii pentru design-ul brand-urilor Axor si Pharo.

Prezent in peste 130 de tari, cu unitati de productie atat in Europa cat si in SUA, Hansgrohe este preocupat in permanenta de mediu, produsele sale fiind cu 50% mai putin agresive asupra mediului, lucru certificat si de Institutul Farunhofer.

Ca urmare a semnarii contractului de exclusivitate pentru Romania, la 1 octombrie 2004, Senso Ambiente preia din experienta de peste 100 de ani a concernului german, aducand in Romania solutii inovatoare din punct de vedere tehnologic, adaptate personalitat ii fiecaruia.

Compania nou-infiintata se adreseaza atat profesionistilor din domeniu: arhitecti, designeri, constructori, specialisti in instalatii, cat si consumatorilor care pot beneficia acum de tehnologia avansata in realizarea acestor produse, dar si de solutiile de design oferite.

Senso Ambiente introduce in Romania un concept nou, adaptat secolului XXI: baia ca spatiu de exprimare a personalitatii, a filosofiei de viata, ca mijloc de terapie pentru omul modern. Senso Ambiente propune redescoperirea caminului ca loc al energiilor pozitive, al relaxarii si al esteticului, oferind pietei romanesti atat produse pentru amenajarea de lux a interioarelor, cat si produse din gama "medium".

Un nou profil de PVC

de la Winhouse Plast

Winhouse Plast SRL lanseaza pe piata WIN-OPEN, un sistem de tamplarie din PVC cu trei si sase camere, ce prezinta avantaje atat pentru producatorii cat si pentru beneficiarii de tamplarie PVC. Unul din avantejele acestui sistem il reprezinta, pentru producatori, faptul ca profilul WIN-OPEN prezinta garnitura extrudata din polimeri de culoare gri, folosindu-se aceeasi armatura pentru reperele Toc, Kanat, Montan, ceea ce reduce pierderile foarte mari pentru armatura zincata. Pentru beneficiarul de tampla rie PVC, avantajul il constituie raportul dintre calitate si pret, acest produs fiind foarte accesibil.

WIN-OPEN are la baza tehnologia germana, corespunzand normelor tehnice europene. Produsul se comercializeaza intr-o paleta de 8 culori, avand forme calde, un luciu deosebit, garnitura din polimeri de culoare gri, putandu-se monta un geam termoizolant gros de 24, 26, 28, 32 si 42 mm, precum si jaluzele, obloane exterioare, plase pentru insecte si doua serii de profil de culisare.

Achizitia terenului

Primul pas in construirea unei case

Terenurile intravilane din Bucuresti destinate construirii de noi locuinte devin din ce in ce mai greu de gasit. Zonele centrale ofera in momentul de fata prea putine posibilitati de construire, iar in cartiere spatiile libere se afla in spatele blocurilor cu deschidere catre strada. Va prezentam in continuare o oferta care va fi cu siguranta foarte interesanta pentru cei care isi doresc o casa in Bucuresti.

Specialistii au estimat ca preturile pe piata imobiliara au crescut intre 20 si 45% numai de la inceputul anului acesta. Tendinta de crestere accelerata a preturilor pentru terenuri si construct ii nu se va opri in perioada urmatoare, astfel incat cei care isi doresc o casa pe pamant trebuie sa se grabeasca si sa demareze cat mai repede lucrarile. Terenul intravilan prezentat se afla in zona Militari, pe Strada Belsugului, in spatele Bulevardului Iuliu Maniu, fiind situat in apropierea unei zone comerciale in plina expansiune - Metro, Praktiker, Carrefour, Brico Store, Plaza Romania si in curand Cora.

Avand in vedere faptul ca regimul de construire poate fi continuu sau discontinuu, cu inaltimi maxime de P + 14 niveluri, acest teren poate fi folosit pentru construirea de sedii de firma, blocuri sau ansambluri rezident iale. Pentru toata suprafata, pretul terenului este 70 euro/mp.

O alta varianta este impartirea terenului in 12 parcele egale de 587 mp. Avantajul acestei oferte il constituie pretul extrem de atractiv, incepand de la 75 euro/mp.

Concurs de design pentru mobilier de avangarda

Asociatia Producatorilor de Mobila din Romania (APMR) impreuna cu Universitatea de Arhitectura "Ion Mincu" Bucuresti si Romexpo SA organizeaza a treia editie a Concursului de Design pentru mobilier de avangarda. Concursul este deschis tuturor profesionistilor si studentilor din domeniu, avand ca scop principal sa-i puna in valoare pe tinerii designeri romani. Lucrarile acestora trebuie sa tina cont de: inovatia functionala, inovatia tehnologica, utilizarea materialelor ecologice, posibilitatea de realizare tehnica si in productia de serie. Tema acestei editii este: "Mic mobilier pentru habitat". Se cere ca produsele prezentate in concurs sa nu fi fost comercializate sau mediatizate in orice fel anterior datei concursului. Sunt doua etape de desfasurare ale concursului: 1. creatie - termen final 15 mai 2005, 2. produs realizat - termen final 31 august 2005. Produsele selectate in prima faza vor fi expuse intr-un stand special amenajat si mediatizat la Targul International de Mobila BIFE-TIMB 2005. Inscrierile pentru concurs se fac pana la 15 martie.

Pentru informatii sunati la 231.44.11, 230.05.39 sau e-mail apmr@customers.digiro.net. www.apmr.org

Concurs "Delta 2004"

Compania Delta a initiat un concurs de design, la sfarsitul anului trecut, la care au participat designeri si arhitecti care au folosit in proiectele lor placari ceramice si obiecte sanitare de la Delta. In concurs au fost prezentate atat lucrari de spatii publice, cat si locuinte private. In perioada ianuarie-februarie 2005 a avut loc jurizarea si premierea castigatorilor. Din juriu au facut parte staff-ul revistei Arhitectura, reprezentanti ai Sphera Building Center si specialistii companiei Delta. In curand, compania Delta va lansa o noua editie a concursului de design sub denumirea "Delta 2005". Premiile oferite constau intr-o excursie in Italia cu scop turistic si vizitarea unor fabrici ale furnizorilor italieni de placari ceramice, iar mentiunile intr-un aparat foto digital marca HP si un abonament pe un an la revista Arhitectura.
Citeşte mai multe despre:   senso ambiente

 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Rezultatele de anul trecut vorbesc despre ceea ce s-ar putea face în continuare, după ce trec efectele pandemiei

Rezultatele de anul trecut vorbesc despre ceea ce s-ar putea face în continuare, după ce trec efectele pandemiei
Galerie Foto Capitala României devenise, la finalul anului trecut, destinația de city-break preferată de europeni. Promovarea evenimentelor și a turismului de business a fost un mare succes al Companiei Municipale Turistica...

Strategia pentru Capitală: promovarea misterelor și a legendelor ascunse 

Strategia pentru Capitală: promovarea misterelor și a legendelor ascunse 
Galerie Foto Până anul trecut, Capitala României nu a fost niciodată o reală destinație de „city-break”, în ciuda tuturor declarațiilor specialiștilor în turism care au încercat să o ridice la acest statut....

Andreea Ibacka şi Mihai Călin, cuplu în serialul Adela de la Antena 1

Andreea Ibacka şi Mihai Călin, cuplu în serialul Adela de la Antena 1
Andreea Ibacka şi Mihai Călin fac parte din distribuţia celui mai nou serial de ficţiune produs de Ruxandra Ion şi Dream Film Production, Adela. Cei doi sunt soţ şi soţie, însă au o căsnicie bazată mai...

Ștefan Bănică și fiul lui, Radu Ştefan, vin la Chefi la cuțite

Ștefan Bănică și fiul lui, Radu Ştefan, vin la Chefi la cuțite
Galerie Foto Seria surprizelor continuă luni seara, de la 20.30,  la Chefi la cuțite. La bancul de lucru își vor face apariția Ștefan Bănică și fiul lui, Radu Ștefan. Ștefănel chiar e pasionat de bucătărie și...

Biba Struja, al treilea finalist din sezonul 9 iUmor! Cea de-a treia ediție a fost lider de audiență

Biba Struja, al treilea finalist din sezonul 9 iUmor! Cea de-a treia ediție a fost lider de audiență
Galerie Foto Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon “iUmor”, difuzată duminică seara, între orele 20.00 și 22.57, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial din mediul urban. Astfel, la...

Joaquin Phoenix a devenit tată. Cum se numește copilul

Joaquin Phoenix a devenit tată. Cum se numește copilul
Starul american Joaquin Phoenix a devenit tatăl unui băiețel, pe nume River, în onoarea fratelui său mai mare, care a murit la 23 de ani. Mama copilului este actrița Rooney Mara, transmite EFE. După...

Cea de-a treia ediție iUmor, sezonul 9, a fost lider de audiență

Cea de-a treia ediție iUmor, sezonul 9, a fost lider de audiență
Galerie Foto Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon “iUmor”, difuzată duminică seara, între orele 20.00 și 22.57, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial din mediul urban. Astfel, la...

Cadouri romantice într-o cană de cafea? Le găsești pe site-ul care te îndeamnă să dăruiești cadouri-experiențe

Cadouri romantice într-o cană de cafea?  Le găsești pe site-ul care te îndeamnă să dăruiești cadouri-experiențe
Galerie Foto „Cadourile care nu se uită niciodată au emoție și trăiri”, ne spune Florin Genet, CEO experimenteaza.ro, un site special de cadouri-experiență. Florin a adunat aici peste 500 de experiențe diferite care...

Antena 3, lider de audiență în ziua votului

Antena 3, lider de audiență în ziua votului
Galerie Foto Antena 3 a fost lider absolut în momentul anunţării rezultatelor exit poll-ului pentru alegerile locale. Postul Antena 3 a dominat competiţia nu doar cu televiziunile de ştiri, ci a întrecut şi staţiile...

Rochii de mireasă pentru nunta în aer liber

Rochii de mireasă pentru nunta în aer liber
Vara este momentul pentru nunți incredibil de romantice și delicate în natură. Verdeața luxuriantă creează un cadru natural, în care poți țese deja tema dorită și abundența luminii - o dispoziție...

Emisiunea a fost urmărită de peste 1.6 milioane de telespectatori, Cea de-a treia gală Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la oraşe şi în toată ţara

Emisiunea a fost urmărită de peste 1.6 milioane de telespectatori, Cea de-a treia gală Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la oraşe şi în toată ţara
Galerie Foto Cea de-a treia gală a celui de-al 15-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de AMI, cu o excelentă transformare în DUA LIPA, a fost aseară lider de audiență atât la nivel naţional, cât şi la...

X Factor, lider de audiență pe toate categoriile de public. Premieră în cadrul show-ului: Florin Ristei a acordat primul wild card

X Factor, lider de audiență pe toate categoriile de public. Premieră în cadrul show-ului: Florin Ristei a acordat primul wild card
Galerie Foto Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon X Factor, difuzată vineri seara, între orele 20.29-23.04, la Antena 1, a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. Astfel, la nivelul întregului public...

Hotspotcoffee.ro: cea mai bună cafea din România

Hotspotcoffee.ro: cea mai bună cafea din România
Te-ai gândit vreodată cum ar arăta diminețile tale fără cafea?  Pe lângă energia pe care o dă o ceașcă de cafea aromată, nimic nu se compară cu mirosul cafelei proaspăt prăjite. Echipa Hotspot...

Lucruri pe care trebuie să le știi înainte de schimbarea furnizorului de gaze

Lucruri pe care trebuie să le știi înainte de schimbarea furnizorului de gaze
Căldura casei tale trebuie simțită la propriu, dar mai ales la figurat. Tocmai pentru acest lucru, ai nevoie de oferte create în favoarea ta, de care să beneficiezi pe tot parcursul anului. Pentru a te asigura că...

Universiada Pescarului Ediția I. Inginerii UPB au câștigat Marele Premiu, iar Marea Captură a revenit medicilor UMFCD

Universiada Pescarului Ediția I. Inginerii UPB au câștigat Marele Premiu, iar Marea Captură a revenit medicilor UMFCD
Prima ediție a concursului de pescuit sportiv – Universiada Pescarului – C&R , ce a reunit cadrele  didactice ale Universității de Medicină și Farmacie “Carol Davila” și ale Universității POLITEH...
Serviciul de email marketing furnizat de