Intact Media Group comunică creşteri de audienţă pe majoritatea intervalelor orare în cele cinci luni ale anului 2015 pe target-urile comercial, urban şi naţional. Antena 1 si Antena Stars au aprecieri în rândul publicului comercial si sunt lider de audiență pe segmente orare importante, iar Antena 3 conduce detaşat clasamentul audienţelor în rândul publicului de peste 18 ani din mediul urban. Euforia TV continua difuzarea unor seriale cu mare popularitate, iar ZU TV, post adresat tinerilor, este lider in Late Fringe.
Ianuarie – Mai 2015
Intact Media Group
- Trustul Intact înregistrează în perioada ianuarie-mai 2015 creșteri de audiență pe toate intervalele orare, raportat la publicul comercial, dar și în ceea ce privește targetul All Urban și Național.
- “Antenele” sunt lider de audiență pe trei intervale orare pe targetul comercial, pe cinci intervale pe targetul All Urban și pe patru intervale pe targetul National.
La Antena 1, in luna mai, cele mai vizionate emisiuni ale Antenei 1 au fost “Hell’s Kitchen”, “Poftiți pe la noi: poftiți si daruiti”, “Te cunosc de undeva”, “Temptation Island” și “Next Star”. Emisiunile zilnice marca Observator, “Neatza cu Răzvan și Dani”, “Mireasă pentru fiul meu”, “Acces Direct” și “Un show păcătos” se numără printre show-urile lider de audiență. Cele mai vizionate show-uri la Antena Stars in luna care tocmai s-a incheiat sunt: Star Salvator (Schimbă o viață); “Răi da’ buni”, “Star Chef”, “Dosarele VIP” si “Agentul VIP”. Postul de știri al Intact Media Group îşi păstrează poziţia de lider detaşat de audienţă în rândul nişei din care face parte, pe toate intervalele orare. În luna mai, cele mai urmărite emisiuni au fost “Sinteza zilei”, “În premieră”, “Exces de putere”, “Punctul de întâlnire” și Q & A”. Euforia Tv a programat două telenovele turcesti, cu mare success la public: prima, “Legea Pamantului”, s-a înscris deja în topul audiențelor postului, urmând ca, în viitorul apropiat, să fie difuzat serialul “Legământul”. Forza ZU, eveniment care a strâns în jur de 60,000 de oameni la Sibiu, a fost cel mai urmărit program ZU TV în luna mai.
10.663.000 de români au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, timp de cel puțin un minut, la nivel naţional, în Whole Day, in perioada ianuarie-mai 2015. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de 7.887.000 milioane telespectatori.