Proiectul casei italiene de lux Bvlgari de a deveni lider pe piata accesoriilor a demarat o data cu deschiderea recenta a primului magazin de accesorii in Japonia, la Osaka. Compania are intentia declarata de a deveni lider pe acest segment in urmatorii cinci ani. Bvlgari isi propune insa in perioada imediat urmatoare sa devina mai intai una dintre primele zece cele, mai importante marci de accesorii la nivel mondial, iar rezultatul investitiei realizate se va vedea apoi in decursul urmatorilor ani. Anul acesta, precum si anul viitor vor reprezenta impulsul prin care va fi posibila consolidarea acestui proiect. Bvlgari este o companie ce actioneaza in industria de lux, fiind puternic reprezentata pe piata mondiala pe segmentele bijuterii-ceasuri si parfumerie, precum si hotelarie. Insa segmentul care inregistreaza cele mai mari cresteri din punct de vedere al vanzarilor este cel al accesoriilor (cu circa 30% crestere in primele noua luni ale anului trecut) si de aceea si investitiile companiei se anunta a fi pe masura.
MILIOANE DE EURO. Compania italiana isi propune de asemenea sa opereze pe toate segmetele industriei de lux in cel mai scurt timp posibil. In acest sens, pana acum, Bvlgari a investit circa 14,4 milioane de euro numai pentru deschiderea in acest an a mai multor magazine de accesorii. Totodata, continua sa investeasca si in partea de design si productie a liniei de accesorii. Cifra de afaceri a companiei a crescut la aproximativ 218 milioane de euro in 2005, cu 8,4% mai mare comparativ cu aceeasi perioada a anului 2004. Acest lucru se datoreaza si ameliorarii raportului de schimb al dolarului si, implicit, cresterii volumului vanzarilor pe pietele americana si asiatica.