Ultimele tendinte in materie de design de interior, stil, arta, muzica, fotografie, carti si gastronomie se impletesc intr-un nou si inovator concept menit sa atraga atentia celor care se vor muta in casa noua sau celor care isi reamenajeaza locuinta.
de GEORGIANA TEODORESCU | |
LIFE -STYLE | |
|
BUN-GUST. Interior personalizat din mansarda magazinului |
De curand s-a deschis in Bucuresti un nou show-room de mobila si accesorii pentru interior, care impresioneaza prin conceptul original de promovare si complexitate cu care a fost gandit. Astfel, Market 8 se prezinta ca un spatiu al interpretarilor si asocierilor inedite, al crearii unui ambient conceptual cu obiecte expuse modern, futurist si eclectic.
Dincolo de promovarea colectiilor de mobilier si accesorii, acest concept lanseaza o noua atitudine si are in centru dialogul cu publicul. Show-room-ul intentioneaza sa vanda un
proiect unitar format din punerea impreuna a tuturor obiectelor si finisajelor ce formeaza un spatiu rezidential si sa-l personalizeze, sa adapteze aceasta propunere pentru fiecare client in parte.
DIVERSITATE. Caracteristica principala a conceptului este data de asocierile pe care le propune, dar mai ales de nuantarile pe care le aduce in zona ambientarii spatiului de locuit: de la zugraveala la mobilier, de la obiecte de decoratiuni la textile, de la corpuri de iluminat la opere de arta plastica. Fiecare obiect reprezinta un semn al comunicarii cu celelalte obiecte, cu privitorii si cu posibilii clienti.
In cei peste 750 mp ai magazinului, piesele de mobilier sunt prezentate pe functiuni, spatiul fiind conceput ca o locuinta: living, dormitor, bucatarie, baie etc., cu adaugarea accesoriilor de tipul corpurilor de iluminat si al obiectelor decorative cu design special.
CREATIE. Produsele expuse sunt furnizate de unele dintre cele mai importante brand-uri din Italia, Franta, Spania, Belgia, Portugalia, Germania. Pe langa furnizorii externi este prezentata si o colectie de accesorii textile si mici piese de mobilier create de Venera Arapu (unul dintre cei mai cunoscuti designeri autohtoni). Mobilierul stil, reconditionat si reactualizat
intr-o interpretare originala, da o nota aparte acestui spatiu conceput ca interferare a noului cu vechiul.
MAI MULT DECAT UN MAGAZIN DE PREZENTARE
|
Conceptul Market 8 este un partener de dialog cultural, oferind ocazie de relaxare, de informare si de cumparare. Astfel, Market Cafe personalizeaza deschiderea catre public
printr-un cafe-bar modern cu specialitati frantuzesti; Market News ofera o gama larga de publicatii turistice, albume de fotografie, design, arhitectura, gastronomie, presa internationala si autohtona, carti postale turistice si de sezon, precum si o gama variata de CD-uri cu muzica ambientala; Market Fashion completeaza imaginea de tinuta a acestui concept prin colectiile Venera Arapu, iar Market Art concentreaza caracterul estetic al acestui spatiu, prezentand opere de arta ale unora dintre cei mai cunoscuti artisti contemporani.
|