Casa italiana Salvatore Ferragamo a anuntat o crestere de 7% pentru vanzarile din primele sase luni ale anului, subliniind ca exista conditii favorabile, in special pe piete precum cele din SUA, Japonia si China. Deja vanzarile in reteaua de retail din SUA realizate pana la 30 septembrie au depasit cresterea de 23% inregistrata in primul semestru pe piata americana. Vanzarile din prima jumatate a anului s-au ridicat la circa 253 milioane de euro, iar 75% din cifra de afaceri a fost realizata in tari din afara Uniunii Europene.
UNGARO. Ferragamo intentioneaza sa vanda casa Emanuel Ungaro pe care o detine, aceasta dovedindu-se neprofitabila. Ungaro a inregistrat in 2004 o pierdere neta de 21,4 milioane de euro, in raport cu incasarile de 30,1 milioane euro. Ferragamo intentioneaza sa-si dezvolte propria retea de magazine. In prima jumatate a lui 2005 s-au deschis noua magazine la Cannes, Londra, in China si Coreea, iar in a doua jumatate a anului se vor deschide alte noua magazine, printre care un magazin-pilot la Hong Kong si unul la Paris. (C.B.)Citește pe Antena3.ro