BVLGARI SI DIAMANTELE. La inceputul lunii octombrie,
casa italiana de bijuterii si ceasuri de lux Bvlgari a organizat o expozitie la Milano pe durata a patru zile. In cadrul expozitiei au fost prezentate 80 de bijuterii cu diamante: coliere, cercei, brose, inele si bratari, in valoare totala de circa 7,2 milioane de dolari. Casa Bvlgari doreste sa-si faca simtita prezenta mai mult pe piata diamantelor, colaborand in acest
proiect cu Lev Leviev, cel mai important producator mondial de diamante slefuite. Potrivit lui Francesco Trapani, presedintele Bvlgari, recent, s-a vandut in magazinul din Londra al casei un colier in valoare de 1,4 milioane de dolari.
SHARON STONE, IMAGINEA DIOR. Celebra Sharon Stone a fost aleasa de catre casa Dior sa reprezinte noua gama de produse de ingrijire pentru piele "Capture", avand in vedere ca Stone, la 47 de ani, continua sa-si cultive o imagine eleganta de diva fermecatoare.
GENTILE "NEW MADEMOISELLE". Cea mai noua colectie de genti Chanel "New Mademoiselle" este acum disponibila. Articolele sunt inspirate dintr-o geanta vintage creata de Coco Chanel in anii â60, avand o linie clasica si simpla, fara ornamente. Linia "New Mademoiselle" cuprinde cinci modele de genti din piele de marimi diferite, printre care genti de umar si de mana, precum si o gama de accesorii mici de marochinarie. Pentru campania publicitara a acestui "must have" de sezon, Karl Lagerfeld a ales-o pe frumoasa Vanessa Paradis.