Postul de televiziune Euforia TV continuă seria reality-show-ului “Prodanca şi Reghe” cu sezonul numărul patru, care se va numi ”Prodanca şi Reghe: afaceri de familie”. Reality show-ul va fi produs tot de Art Advertising, aceeaşi casă de producţie care realizează emisiunea “Burlacul”, la Antena 1. Producătorul ambelor show-uri este Elena Răchiţeanu.
În “Prodanca şi Reghe: afaceri de famlie”, care va intra în grila de toamnă a postului Euforia TV, familia Reghecampf urmează să dezvăluie noile proiecte ale fiecărui membru al familiei, care vor demara după o vară fierbinte.
Laurenţiu Reghecampf îşi pregăteşte echipa pentru Champions League, Bebeto e gata pentru clasa zero, Rebecca şi Sarah încep şi ele scoala, Nuţi e din nou în căutarea marii iubiri şi în organizări în casa cea nouă de la Snagov, iar Anamaria Prodan vine cu noi idei, care mai de care mai originale, asta după ce plăcintăria pe care şi-a deschis-o a fost un real succes.
“Noi, familia buclucaşă, avem mereu atâtea idei de pus în practică, încât niciodată n-avem timp să ne plictism. Copiii vin şi ei din urmă cu ale lor, Laur şi cu mine, nu mai vorbesc, suntem prinşi până peste cap, în fine, până şi Nuţi le are pe ale ei, aşa că o să vedeţi într-un nou sezon cam în ce ritm trăim şi cu ce ne ocupăm din această toamnă... Asta ca să nu mai vorbesc de mama, zisă şi Megastarul, cu care ştiţi că nu-i de glumit şi care mereu ne spune că e cea mai ocupată dintre toţi!” detaliază Anamaria Prodan.
Sezonul patru din “Prodanca si Reghe: afaceri de familie” va intra, cel mai probabil,în grila Euforia TV, din luna octombrie.