Dolce&Gabbana a folosit ilegal numele lui Maradona
Casa de modă italiană Dolce&Gabbana a fost condamnată să-i plătească 70.000 de euro, reprezentând daune şi interese, fostei legende a fotbalului argentinian Diego Armanda Maradona pentru folosirea numelui său în scopuri comerciale în anul 2016, a anunţat unul din avocaţii săi.
Decizia instanţei prevede ca Dolce&Gabbana să-i ramburseze argentinianului peste 13.000 de euro pentru cheltuielile de judecată.
Litigiul a vizat o defilare la Napoli în 2016, în cursul căreia un manechin purta un tricou albastru al echipei napolitane cu numele lui Maradona şi numărul 10 inscripţionat.
Defilarea în cauză a fost organizată "fără consimţământul lui Maradona şi fără ca acesta să fie contactat", a explicat avocatul său, profesorul Ulisse Corea.
În opinia judecătoarei Paola Gandolfi, numele lui Maradona face trimitere la excelenţa fotbalistică, la un mit şi 'nu poate fi acordat unor antreprenori fără consimţământul deţinătorului drepturilor.
Pe contul său de Instagram, Maradona s-a felicitat pentru această decizie. "Eu cred că ar fi trebuit să ceară aprobarea necesară pentru utilizarea numelui meu la defilare. Un punct în favoarea justiţiei", a scris fostul decar al Argentinei şi al clubului SSC Napoli (1984-1991).

Ştiri din .ro
Elwira Petre și tatăl lui Ruby, printre concurenții celei de-a patra ediții Chefi la cuțite

Liviu şi Andrei se transformă în trupa Andre la Te cunosc de undeva! Andreea Bălan nu rezistă şi pleacă de lângă colegii ei
Cine sunt cele 25 de pretendente la inima Burlacului

Modul în care porți geanta spune multe despre personalitatea ta

Cum facem vestiţii mucenici moldoveneşti
Circuite noi pentru vizitatori, în jurul celor mai frumoase castele

La 17 ani, Daria Ștefania merge în finala iUmor! Cea de-a treia ediție, lider de audiență
Cea de-a treia ediție iUmor a fost lider de audiență
Chefi la cuțite – lider de audiență. Connect-R a venit în emisiune la rugămintea fiicei sale

Donald Trump, roast istoric la iUmor, miercuri, de la 20.30, la Antena 1

Cum poți deveni make-up artist: sfaturi pentru primii pași și o viziune productivă
Redescoperirea relației sau a căsniciei: ce poți face pentru a dezvolta constant pasiunea pentru partener
Chefi la cuțite – lider de audiență cu cel de-al doilea episod. Show-ul a fost urmărit de peste 2 milioane de telespectatori

Parfumurile orientale: descoperă de ce au devenit atât de populare în întreaga lume?

Debut în forță pentru noul sezon Chefi la cuțite. Emisiunea a fost lider de audiență pe publicul comercial
