Prinţul George, fiul ducilor de Cambridge, Kate şi William, a devenit deja un simbol al modei pentru copii la vârsta de doi ani, relatează online ziarul spaniol ABC.
La sfârşitul săptămânii trecute preşedintele SUA, Barack Obama, şi prima doamnă Michelle au vizitat palatul Kensington, în cadrul vizitei lor oficiale în Marea Britanie. Aici au fost întâmpinaţi de micul prinţ George îmbrăcat în pijama, cu halat alb deasupra şi papuci în picioare.
Halatul de casă pe care îl purta, cu dungă albastră la rever şi numele său brodat, se vindea la magazinul online 'My 1st Years' cu preţul de 34 de euro, iar stocul a fost rapid epuizat.
Magazinul a folosit sloganul inteligent "Demn de un prinţ" pentru a comercializa produsul, iar în câteva ore nu mai exista niciun articol. În prezent, pentru a-l putea achiziţiona este nevoie de rezervare şi de înscrierea pe o listă de aşteptare.
Datorită acestei ţinute curioase şi comode, prinţul George a fost ales de revista GQ cel mai bine îmbrăcat copil din lume.
Prinţul George a demonstrat că este un deschizător de tendinţe şi când metoda sa de educaţie Montessori a fost copiată, înregistrându-se o creştere cu 65% a cererilor la Institutul María Montessori din Londra.
Trebuie să recunoaştem că pe lângă tandreţea pe care o suscită prin apariţiile sale, prinţul George a devenit un adevărat fenomen comercial şi viral, notează ABC. Potrivit ziarului spaniol, întâlnirea micului prinţ cu soţii Obama a fost unul dintre evenimentele cele mai comentate de presa din întreaga lume.AGERPRES