ANTENA 1 a spulberat ieri concurenta, emisiunile postului din Baneasa fiind preferatele telespectatorilor, atat pe tot parcursul zilei, cat si in prime-time, pe targetul comercial, dar si in randul publicului din mediul urban si national. ANTENA 1 a obtinut ieri pe whole day un rating mediu de 3,9%, si un share de 17,5%, pe targetul all urban, in vreme de principalul competitor, Protv, avea, pe acelasi target, o audienta de 3 % rating si 13,5 % share.
PRIME TIME
De asemenea, in prime time, pe targetul all urban, postul de televiziune din Baneasa obtinea, in medie, un share de 20,4% si 10.3 puncte de rating, adjudecandu-si prima pozitie a clasamentului, in vreme de postul concurent Protv, avea, in acelasi interval orar, si pe acelasi target, o medie de doar 14,3% share si 7,2% rating. In medie, in intervalul orar 19.00 si 23.00, 1.079.000 de telespectatori urmareau productiile ANTENEI 1, in timp ce doar 756.000 de romani priveau emisiunile Pro-ului.
MIREASA PENTRU FIUL MEU
Emisiunile Mireasa pentru fiul meu, cu ambele intervale de difuzare, Observator 16, Acces direct, Next Star si Un show pacatos, si-au adjudecat titlul de lider absolut de audienta pe cele mai importante target-uri.
Ca de fiecare data, romanii au urmarit in numar foarte mare povestile pline de tensiune din casa Miresa pentru fiul meu. Emisiunea prezentata de Mirela Boureanu Vaida a intregistrat ieri, in cel de-al doilea interval de difuzare (orele 14.00-16.00), o cota de piata de 23,6% si un rating mediu de 3,4%, pe targetul 18-49 urban.
OBSERVATOR
Unul dintre cele mai importante brand-uri in randul jurnalelor de stiri din Romania, Observator 16.00, s-a instalat din nou, pe prima pozitie a topului audientelor. Jurnalul prezentat de Mihaela Calin a obtinut un share de 16,4% si un rating de 2,8%, pe publicul 18-49 urban, iar Protv reusea sa aiba doar un share de 6,7% si un rating de 1,1%.
ACCES DIRECT
Ieri a fost o zi speciala pentru Simona Gherghe , dar si pentru emisiunea “Acces Direct” pe care vedeta o modereaza. Frumoasa prezentatoarea si-a aniversat ziua de nastere, iar emisiunea a fost lider de audienta pe cele mai importante target-uri. Pe segmentul 18-49 urban, cota de piata a emisiunii a fost de 16.4% , iar ratingul de 3,8%, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv, obtinea un share de 16.0% si un rating de 3,7%.
NEXT STAR
Next Star, show-ul atat de iubit de telespectatorii ANTENEI 1, si-a aratat inca o data forta, fiind din nou, lider absolut de audienta. In medie, pe publicul all urban, show-ul prezentat de Dan Negru a obtinut un share de 23,7 % si 12,3% rating, in vreme de Protv, care, pe acelasi interval, avea doar 13,4% share si un rating de 6,9%. In medie, cei mai talentati copii ai romanilor au fost urmariti de1.287.000 de telespectatori, in vreme de doar 728.000 de oameni priveau partida de fotbal dintre Rapid-ACS Petrolul, dar si Stirile Pro Tv de la ora 22.30.
In minutul de aur, 21.33, 2.832.000 de telespectatori ai ANTENEI 1il priveau pe Denis, simpaticul concurent de la Next Star, care interpreta o melodie populara, alaturi de grupul vocal “Teleormanul” , isi doar 1.028.000 de oameni urmareau programul transmis de Pro Tv.
UN SHOW PACATOS
Campionul noptilor albe, Dan Capatos, a aratat inca o data ca isi merita din plin titulatura. Astfel, pe segmentul de public 18-49 urban, “Un show pacatos” reusea o cota de piata de 18,4 share si un rating de 4,1%, , iar programul Pro Tv-ului obtinea un share de 11,7% si un rating de doar 2,6%. In medie, 231.000 de romani insomniaci se distrau la show-ul ANTENEI 1, si doar 147.000 de telespectatori au ales sa privesca filmele difuzate de Pro Tv.
Citește pe Antena3.ro