Jurnalul.ro Timp liber Monden Litoral 2004 - Televiziune care prepara cocktail

Litoral 2004 - Televiziune care prepara cocktail

16 Iul 2004   •   00:00

TV Neptun are emisiune estivala pentru turistii care n-au chef de plaja. Concursuri si intrare gratuita la Aqua Magic pentru castigatori. In fiecare zi, echipa aduce in platoul de langa piscina alti interpreti. Ca sa "dea note" si sa-i "in-cante" pe concurenti.

MIRUNA MIHALCEA

Am fost si noi in culisele emisiunii de dupa-amiaza. Ca orice turist am fi putut sa privim emisiunea la televizoarele puse generos la dispozitie de personalul hotelului, insa am preferat sa ne deplasam chiar "la locul faptei". Am picat la tanc. Filmarile nu incepusera inca. Era zarva mare. Echipa incerca sa se "reculeaga" dupa o baie sanatoasa in bazin. Nu glumesc. "Suntem punctualitatea intruchipata. Ba chiar facem exces de zel si-ajungem cu o ora mai devreme, ca n-avem aplomb daca nu ne balacim vreo ora inainte", ne spune Bogdan Teodorov, producatorul emisiunii, cu un zambet siret in coltul gurii.

FARA PRETENTII. Pentru cele doua-trei ore cat dureaza inregistrarile, echipa TV Neptun e detasata la Hotel Capitol din Jupiter. Unde filmeaza editia estivala a emisiunii "Cocktail de pauza". Fireste ca pe timpul verii si numele ia vacanta, iar emisiunea pe care turistii o urmaresc vinerea de la 20:30 la 21:30, devine "Cocktail de vara". Gazdele sunt Yellow (el) si Irina (ea), amandoi tineri constanteni aflati la-nceput de drum. De ce tocmai ei au fost alesi? "E o emisiune lejera, cu multi adolescenti, fara fite, si-atunci ne-am gandit ca o adiere de prospetime nu strica, la pupitrul de prezentare, ne-a marturisit producatorul.

JURIU. Dar sa nu va-nchipuiti ca-n timp ce noi il trageam de limba pe producator (care, in paranteza fie spus, era stresat si nu-si pierdea din ochi echipa nici un moment), ceilalti huzureau. Dimpotriva. Era tot un du-te-vino, ia turistu’ de colo si muta-l dincolo. Mai pune un balon, mai curata o masa. Ce mai, pregatirile care "se cer" ca sa fie totul in ordine. De-aia ne-am si gandit la un moment dat sa-l lasam pe om cu ale lui, iar noi sa dam o fuga pana la masa juriului. Mai ales ca-i ochisem pe baietii de la Bliss. Adica baietii care s-au trezit cu o formatie dupa ce-au participat la "Pop Star". Pregatirile erau in toi, asa ca ne-am grabit sa bifam fuga-fuga intrebarile de pe "foaia de parcurs".

TURCOAICE PE PLOAIE. Ce-am aflat noi va povestim si dumneavoastra. Ca baietii de la Bliss se pregatesc sa lanseze un maxi-single, care va contine o piesa semnata Marius Moga, "Dragostea e-n aer", doua piese de-ale lui Doru Todorut (solist la Bliss), "5 Minute" care are si videoclip, si piesa lui Dan Bubuioc (tot "de la ei"), care va fi si-n romana, si-n engleza. Aici ne-am oprit. Ne-a atras atentia trebsoara cu engleza. Dar de ce si-n engleza? "Pai o sa-ncercam sa scoatem cat mai multe si-n engleza. Vrem sa plecam sa cantam afara." Cine stie, s-ar putea ca nu peste mult timp sa ne trezim cu un al doilea O-zone… Pana atunci, Bliss canta prin cluburi, pe la spectacole, pe la emisiuni. Live? Canta si live, acolo unde se poate, pentru ca sonorizarea e proasta. Nu zicem noi, zic artistii. Mai sunt si animatoarele. De la emisiune. In general, sunt fete cu buricu’ gol, la costum de baie, ca doar "anima" piscina, mai cu-n colac, mai cu-n cocktail pe margine. Noi le-am prins insa "turcoaice", ca vremea cam ameninta a ploaie si nu strica un sal pe ele la nevoie. Toate astea pana la ultima strigare. Pe la sfarsitul lui august, cand o sa fie mare editie de final. Cu vedetele din timpul verii si cu 3rei Sud Est in frunte. Echipa-si ia la revedere de la turisti, turistii de la mare… pana vara viitoare!

MISS SPIAGGIA

Yellow si Irina vor avea concurenta, incepand din 15 august. TV Neptun mai arunca pe micul ecran emisiunea "Miss Spiaggia", care se va "petrece" la Palm Beach, in Mamaia, de la ora 20:00. Tot joia. Echipa constanteana o sa faca un casting rapid printre fetele de pe plaja. Cine are chef de distractie vine, cine are chef de fite ramane la plaja. Asa ca fetelor, astepta-ti-va la surprize, ca juriul o sa fie plin de creatori de moda si editori de "frumusete". Yellow va trebui sa le faca fata colegilor de la TV Neptun, ca sa poata avea emisiune estivala si la anul.

DIVERTISMENT

Sergiu Nicolaescu si-a cumparat masina de spalat
Regizorul a fost vazut zilele trecute intr-un mare magazin de electrocasnice din Agigea. Insotit de o tanara bruneta, regizorul a cantarit din ochi diverse aparaturi de uz casnic, oprindu-se mai ales asupra produselor de firme celebre. In cele din urma, maestrul a ales o masina de spalat, pe care a dus-o la vila sa din 2 Mai.

CONDICA DE RECLAMATII

FARA STICLA. Celia Petricu a dat o raita pe la mare, sa vada cum mai arata Litoralul romanesc. "Am avut ghinion, caci am nimerit exact in ziua cand a plouat. Dar la Neptun mi-am scos parleala. Chiar a fost vreme buna de plaja. Pana s-ajungem in Vama am facut cate-un popas prin toate statiunile. Ceea ce nu mi-a placut a fost servirea la unele terase si restaurante. Serviciile lasa de dorit in multe locuri. De fiecare data, chelnerul uita sa aduca ceva: ba servetele, ba sarea, ba cate-un tacam. M-am uitat special sa vad daca sunt curate paharele. Erau atat de transparente, incat nu se vedeau deloc. Fiindca de fapt, nici nu erau. Am vrut si noi sa bem un suc si nu ne-au adus pahare. In mai toate locurile trebuia sa bei din sticla."

TAXAT. De doi ani, Paul Surugiu, alias Fuego, este gazda emisiunilor "Misterele vacantei" si "Business Caf..." la TV Neptun din Constanta. Desi face cinste orasului, Fuego nu este scutit de plata taxelor locale. Ceea ce il cam scoate din sarite: "Sunt foc si para ca de un an si jumatate platesc taxa de intrare in Mamaia. Asta numai fiindca autoturismul pe care il conduc are numar de Arges si nu de Constanta. Dar nu e corect, mai ales ca emisiunile pe care le realizez impun deplasarea in Mamaia chiar si de mai multe ori pe zi. Nu ma scuteste nimeni de taxa insa". Asa se face ca Fuego scoate din buzunar la fiecare intrare in celebra statiune cate 25.000 de lei. (Dana Ciobanu)

Jurnalul National, in misiune pe Litoral

Daca v-ati deghizat in paparazzi si ati pozat vreo vedeta si vreti sa apara la gazeta, nu ezitati sa ne contactati. Daca se nimereste sa fiti chiar Aurelian Temisan, Adrian Enache sau Elena Carstea, Andreea Balan, Andreea Banica, Dana Nalbaru, Teo si va aflati in cautarea iubirii (pierdute), ne puteti scrie si vi se va rezerva un loc la rubrica de matrimoniale estivale.

Adresa noastra: Piata Presei Libere, nr.1, corp D, etaj 8 sau dana.andronie@jurnalul.ro