x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Monden Premieră/ Opticris introduce brand-urile Tiffany, Oakley, Cartier şi Cris Elite

Premieră/ Opticris introduce brand-urile Tiffany, Oakley, Cartier şi Cris Elite

de Loreta Popa    |    10 Dec 2008   •   00:00

Cele mai noi modele aparţinând colecţiilor 2009 Bvlgari, Burberry, Chanel, Dolce & Gabbana, Donna Karan, DKNY, Ferragamo, Luxottica, Prada, Miu Miu, Persol, Ralph Lauren, Polo, Ray-Ban, Versace, Versus şi Vogue au fost dezvăluite publicului bucureştean la 2 decembrie la Casa Doina şi ele pot fi  găsite de astăzi în reţeaua naţională a magazinelor Opticris.

Compania Opticris, lider de piaţă în domeniul opticii medicale şi de lux din România, a lansat astăzi aceste colecţii în premieră în România. De asemenea, clienţii fideli ai cunoscutelor branduri Tiffany, Oakley, Cartier şi Cris Elite au posibilitatea de a-şi cumpăra produsele preferate din magazinele Opticris. Compania deţine 21 de magazine în 7 oraşe din ţară: Bucureşti, Cluj, Braşov, Alba-Iulia, Constanţa, Târgu Mureş şi Bacău. “În anul 2009, continuăm investiţiile pentru lărgirea reţelei de magazine, dar ne vom concentra eforturile şi spre consolidarea mărcii proprii CRIS. Urmează să deschidem 6 noi magazine şi să lansăm 30 de modele noi CRIS Elite, ajungând astfel la 200 de modele CRIS disponibile pentru cumpărătorii din România”, a declarat Elena Cristescu, director executiv al Opticris.

LIDER. Opticris încheie anul 2008 cu o cifră de afaceri de 12 milioane de euro, evoluând de la o companie de familie la un grup ce ocupă prima poziţie pe piaţa opticii medicale şi de lux din România. De 11 ani, Opticris este partenerul român al grupului Luxottica, lider mondial în producţia şi distribuţia de mărci de lux în domeniul ochelarilor. De 18 ani, Opticris deţine unica fabrică producătoare şi exportatoare de ochelari din România. Fabrica produce brandurile proprii Cris şi CRIS Elite. Colecţiile 2009 se înscriu toate sub dictatul rafinamentului, al tradiţiei brandurilor, iar colecţiile vintage îşi găsesc un spaţiu privilegiat la majoritatea brandurilor. Colecţia Bvlgari 2009 subliniază tradiţia şi simbolistica bijuteriilor de casă. Colecţia Parantesi Vintage Special Edition conţine piese unicat, iar Bvlgari Bvlgari introduce un design pur şi contemporan, pornind de la modelul inelelor gravate pe exterior cu logo-ul dublu Bvlgari Bvlgari. Piesa de rezistenţă a creaţiilor Chanel 2009 o reprezintă perlele. Ramele sunt feminine, elegante, rafinate, strălucitoare şi la modă. Unele modele expun chiar trei rânduri de perle, într-o formă făcută să treacă fără nici o problemă testul timpului. Colecţia Dolce&Gabbana are o personalizare rafinată, o paletă de culori şic şi culori contrastante pentru braţe. Inspirată de sporturile populare în întreaga lume, Dolce&Gabbana lansează o colecţie specială GYM, adresată persoanelor sportive şi cu o viaţă citadină activă. DKNY 2009 este destinată femeilor ce vor să afişeze un look trendy şi fermecător, foarte feminin, prin rame de ochelari în forme clasice rectangulare şi culori îndrăzneţe şi inovatoare. Colecţia de anul viitor Salvatore Ferragamo pune accent în colecţia dedicată femeilor pe un fermecător look supradimensionat, iar în cea pentru bărbaţi pe stilul clasic şi elegant. Colecţia este dedicată femeilor care iubesc detaliile rafinate şi stilurile cu impact, sofisticate.

 
COLECŢII SPECIALE. Proaspăt introdusă, colecţia Oakley rezumă cele trei decenii de inovaţie cu care brandul a câştigat respectul sportivilor de performanţă ce depind de produsele lor în competiţii. Caracteristicile esenţiale Oakley 2009 sunt calitatea şi tehnologia de top pentru materialele utilizate, clienţii fiind oamenii cu spirit tânăr, care cumpără produse la modă. În spirit vintage, Ralph Lauren introduce o paletă de culori şic, cu nuanţe contrastante pentru braţe. Colecţiile High Street, Casual Lifestyle şi Leisure Sport ale Ray-Ban au ca sursă de inspiraţie moda contemporană, trăsătura lor principală fiind confortul purtării ramelor în orice situaţie şi moment din viaţa de zi cu zi. Ray-Ban prezintă, de asemenea colecţia specială VINTAGE COLLECTION – THE CATS. Apărută pentru prima dată în anul 1984, colecţia CATS, creată original pentru competiţii spotive ca Olimpiada de iarnă, este reeditată de Ray-Ban după 40 de ani. Tiffany aduce colecţiile Tiffany 1837, Jazz, Swing, Atlas, Bubbles, Return to Tiffany. Jazz şi Atlas aduc în prim-plan cristalele Swarovski, montate manual pe braţele ramelor. Cu totul specială este colecţia Tiffany Lace. Braţele ramelor sunt împodobite cu un soare din argint 925 de cea mai bună calitate, având în centru un diamant de 0,02 carate şi logoul “Tiffany & Co”. În ton cu Sărbătorile de Iarnă, care se apropie, în reţeaua de magazine Opticris se derulează în luna decembrie campania “Cadouri de Crăciun la Opticris”, prin care toţi clienţii vor beneficia de reduceri importante atât la ochelarii de vedere, cât şi la colecţiile de ochelari de soare.

×
Subiecte în articol: antimonden colectia opticris tiffany cris