x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Monden România Danseazã încheie în forţã primul sezon

România Danseazã încheie în forţã primul sezon

20 Mai 2013   •   14:35
România Danseazã încheie în forţã primul sezon

Dupã şase ediţii de preselecţii, în care cei mai buni dansatori din România s-au întrecut în numere de dans spectaculoase şi trei semifinale încãrcate de emoţie şi pasiune pentru dans, asearã „România Danseazã” şi-a desemnat câştigãtorul. Finala a adus în faţa juriului şi a telespectatorilor 12 numere senzaţionale de dans, iar publicul a decis: trupa Freakquency meritã trofeul şi marele premiu de 50.000 de euro. Media de audienţã înregistratã de cele zece ediţii ale primului sezon „România Danseazã” a depaşit media de audienţã înregistratã în acelaşi interval de principalul competitor, Pro Tv.
Marea finalã transmisã asearã de Antena 1 a fost preferata celor mai mulţi telespectatori din mediul urban, Antena 1 înregsitrând un rating mediu de 6.6% şi o cotã de piaţã de 15.9%. Aproape 700 000 de telespectatori au urmãrit asearã parcursul finaliştilor, minutul de aur, 22:09, fiind urmãrit de 1 662 000 de telespectatori din rândul targetului naţional.

Media de audienţã înregistratã de cele zece ediţii ale primului sezon „România Danseazã” a depaşit media de audienţã înregistratã în acelaşi interval de principalul competitor, Pro Tv. Astfel, de-a lungul întregului sezon „România Danseazã”, Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 8.8% şi 17.3% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, înregsitra 7.8% rating şi 15.3% cotã de piaţã.

La nivelul întregii zile, programele oferite de Antena 1 au fost ieri prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori din mediul urban, postul din Bãneasa ocupând prima poziţie în clasament cu un rating mediu de 3.2% şi 13.4% cotã de piaţã.

Românii au rãmas din nou alãturi de Super Bingo Metropolis, cea de-a treia ediţie a show-ului ocupând prima poziţie în clasamentul audienţelor pe targetul comercial al staţiei, 18-49 urban. Astfe, Antena 1 a înregistrat ieri 3.2% rating şi  13% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, înregistra 3% rating şi 12.5% cotã de piaţã. În minutul de aur, 17:04, 624 000 de telespectatori din mediul urban urmãreau ieri Super Bingo Metropolis, mult peste dublu faţã de cei care în acelaşi interval urmãreau programul oferit de Pro Tv.

×