Dupã şase ediţii de preselecţii, în care cei mai buni dansatori din România s-au întrecut în numere de dans spectaculoase şi trei semifinale încãrcate de emoţie şi pasiune pentru dans, asearã „România Danseazã” şi-a desemnat câştigãtorul. Finala a adus în faţa juriului şi a telespectatorilor 12 numere senzaţionale de dans, iar publicul a decis: trupa Freakquency meritã trofeul şi marele premiu de 50.000 de euro. Media de audienţã înregistratã de cele zece ediţii ale primului sezon „România Danseazã” a depaşit media de audienţã înregistratã în acelaşi interval de principalul competitor, Pro Tv.
Marea finalã transmisã asearã de Antena 1 a fost preferata celor mai mulţi telespectatori din mediul urban, Antena 1 înregsitrând un rating mediu de 6.6% şi o cotã de piaţã de 15.9%. Aproape 700 000 de telespectatori au urmãrit asearã parcursul finaliştilor, minutul de aur, 22:09, fiind urmãrit de 1 662 000 de telespectatori din rândul targetului naţional.
Media de audienţã înregistratã de cele zece ediţii ale primului sezon „România Danseazã” a depaşit media de audienţã înregistratã în acelaşi interval de principalul competitor, Pro Tv. Astfel, de-a lungul întregului sezon „România Danseazã”, Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 8.8% şi 17.3% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, înregsitra 7.8% rating şi 15.3% cotã de piaţã.
La nivelul întregii zile, programele oferite de Antena 1 au fost ieri prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori din mediul urban, postul din Bãneasa ocupând prima poziţie în clasament cu un rating mediu de 3.2% şi 13.4% cotã de piaţã.
Românii au rãmas din nou alãturi de Super Bingo Metropolis, cea de-a treia ediţie a show-ului ocupând prima poziţie în clasamentul audienţelor pe targetul comercial al staţiei, 18-49 urban. Astfe, Antena 1 a înregistrat ieri 3.2% rating şi 13% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, înregistra 3% rating şi 12.5% cotã de piaţã. În minutul de aur, 17:04, 624 000 de telespectatori din mediul urban urmãreau ieri Super Bingo Metropolis, mult peste dublu faţã de cei care în acelaşi interval urmãreau programul oferit de Pro Tv.