Jurnalul.ro Timp liber Relatii 5 povești nefericite de Ziua Îndrăgostiților

5 povești nefericite de Ziua Îndrăgostiților

24 Ian 2019   •   17:29

Nu există niciun moment potrivit să ți se frângă inima. Și totuși, aceste povești despre despărțiri de Valentine’s Day sunt cu atât mai triste, dacă ne gândim la semnificația zilei în care s-au produs. Elite Daily notează cinci povești triste, care s-au produs de Ziua Îndrăgostiților.

1. Prefăcându-mă

„Am avut o iubită în facultate și știam că voiam să mă despart de ea, pentru că relația noastră, teoretic, deja se terminase, dar era Ziua Îndrăgostiților și simțeam că toată lumea făcea lucruri drăguțe, așa că am simțit că trebuie să mă prefac în continuare. Am dus-o la o întâlnire frumoasă, dar a fost oribil și ne-am despărțit în următoarea zi. Morala poveștii: Dacă trebuie să te desparți de cineva, fă-o, nu trebuie să simți presiune să rămâneți împreună.”

- Aimee, 26

2. Nota, te rog

„Eram cu iubitul meu și pregăteam cina împreună, într-o seară, și am intrat pe laptopul lui pentru a verifica rețeta. Am văzut un mail în care era confirmată rezervarea la un restaurant sofisticat pentru Ziua Îndrăgostiților. Am fost super entuziasmată că a plănuit asta cu câteva luni în avans. Nu i-am spus niciodată că am văzut mailul, dar i-am luat un cadou super drăguț și am așteptat ca Ziua Îndrăgostiților să vină. Cu o săptămână înainte de Ziua Îndrăgostiților, mi-a spus că pleacă din oraș în acea săptămână să-și viziteze familia. Mă înșela și a mers la o întâlnire de Ziua Îndrăgostiților cu altcineva. Un prieten mi-a trimis o poză pe care cealaltă persoană a postat-o cu ei doi la restaurant.”

- Sara, 25

3. Trecutul îndepărtat

„Aveam o relație la distanță și nu a mers bine o perioadă, dar prima pauză pe care am luat-o de la muncă și școală a fost de Ziua Îndrăgostiților. Amândoi știam că e o călătorie de despărțire, dar fiecare restaurant, cafenea, magazin, era decorat cu inimi și imagini cu Cupidon. Ne-am despărțit în prima noapte și am dormit pe canapea în următoarea noapte, înainte să iau autobuzul înapoi.”

- Bec, 23

4. Sus, sus și departe

„Mi-am luat fostul iubit la o plimbare cu elicopterul în jurul orașului, de Ziua Îndrăgostiților. A urât întreaga plimbare, iar după 15 minute țipa să ne întoarcem jos. În secunda în care am aterizat, s-a despărțit de mine și mi-a spus că ar fi trebuit să știu că o să urască surpriza asta. Nu am mai vorbit de atunci.”

- Kat, 24

5. Jignită formal

Frăția din care fac parte a organizat o petrecere formală de Ziua Îndrăgostiților, unde invitai, în special, persoana de care îți place. Am invitat un tip cu care eram într-o relație de câteva luni. A venit beat și și-a petrecut seara încercând să se cupleze cu unele dintre membrele frăției. Chiar cred că a mers acasă cu una.”

- Annie, 21

Potrivit Elite Daily, numele au fost schimbate.

Subiecte în articol: ziua indragostitilor