x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Auto news

de Sebastian S. Eduard    |    16 Apr 2010   •   00:00
Auto news
Sursa foto: Angelo Brezoianu/Agerpres
Seria 5
BMW a lansat pe piaţă noua Serie 5, ajunsă acum la a şasea generaţie. Maşina porneşte de la 42.661 + TVA pentru versiunea de intrare, 523i, echipată cu motor de 3,0 l şi 204 CP. Vârful de gamă, un 550i, are 407 CP şi ajunge la 71.400 de euro, cu toate taxele incluse. Peste câteva luni, gama va primi o nouă motorizare, un 520d de 184 CP, care se va constitui în noul entry-level al seriei. Lansarea de la TheArk l-a avut ca invitat pe Oliver Heilmer, coordonatorul echipei care a creat interiorul noului BMW seria 5. Provocarea viitorului, crede Heilmer, este crearea unui spaţiu interior cât mai ergonomic, în condiţiile în care miza nu ar trebui să fie mărirea dimensiunilor exterioare.

 

320d ED
Şi fiindcă tot vorbim despre BMW, săptămânile trecute, firma bavareză a lansat noua motorizare 320d EfficientDynamics. Ideea este simplă: trebuie să micşorăm consumul şi emisiile de CO2, dar să păstrăm intactă "senzaţia". Se poate? Ei bine, băieţii ne-au demonstrat că da. Maşinii i-a fost redusă puterea motorului cu 20 CP, dar acest lucru nu se simte.

320d ED a eficientizat consumul de carburant, reuşind un consum de numai 4,1 l/100 km în condiţiile în care avem de-a face cu un motor de 2,0 litri care dezvoltă 163 CP între 3.500 şi 4.200 rpm şi 360 Nm între 1.750 şi 3.000 rpm. Şi dacă mai vreţi nişte cifre de basm, iată încă două: reuşeşte să accelereze de la 0 la 100 km/h în 8,2 secunde şi atinge o viteză maximă de 225 km/h, totul la emisii de doar 109 g/km CO2. Uff, cine zicea că cifrele nu au poezia lor?

×
Subiecte în articol: auto