x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul GM renunță la reclamele pentru Super Bowl 2013

GM renunță la reclamele pentru Super Bowl 2013

de TopGear    |    20 Mai 2012   •   21:00

Cele mai multe dintre spoturile realizate cu ocazia evenimentului Super Bowl sunt cu adevarat impresionante nu doar din punct de vedere creativ. Ne referim la costurile de difuzare care sunt de ordinul milioanelor de dolari și au efect inclusiv asupra companiilor uriașe, cum este și General Motors. Mai exact, GM este cel mai mare producator din Statele Unite ale Americii in privința vanzarilor totale, dar cu toate acestea, oficialii au decis ca este necesara aplicarea unei strategii pentru reducerea cheltuielilor. Prin urmare, o tactica din cadrul planului de reducere a costurilor prevede renunțarea la reclamele de pe Facebook. Iar alta, mult mai importanta, se refera la ...Citeste articolul complet in TopGear

×