Nu, nu râdeţi. Îi zice „Countryman”, deci ar trebui să se comporte... în consecinţă. Ce-i drept, băieţii din Bavaria înţeleg cu totul altceva prin „ţară” şi trebuie să recunoaştem că imaginea lor ne place cu mult mai mult.
Ce a vrut Mini să demonstreze? Că la un moment dat te plictiseşti să croşetezi traficul urban şi, cum eşti în continuare îndrăgostit de maşinuţa ta, ai nevoie de ceva în plus pentru a evada. În consecinţă s-a născut un minicrossover pentru tipii (şi tipele) cool. Şi, să recunoaştem cu ceva fiţe.
Transmisie integrală, un design de care nu se poate să nu vă îndrăgostiţi la prima vedere, o gardă la sol confortabilă şi un spaţiu interior mai mare sunt atributele cu care vine Countryman. În spate, cele două fotolii păstrează senzaţia de „clasic”.
Motorizările sunt în mare aceleaşi. De fapt, multe elemente pozitive „trec” pe Countryman: direcţia precisă, cutia scurtă, stabilitatea, bordul plin de gadgeturi şi care te îmbie să-l „încerci”. Şi, evident, zâmbetul conducătorului auto, care ştie că are la îndemână o nouă jucărie la fel de interesantă...
Noi am testat
Motorizare: 1.6L/184CP
Acceleraţie: 0-100 km/h: 7,9 s
Viteza maximă: 210 km/h
Cutie: manuală 6+1
Consum: 6.7/ 8.2/5.8 l
News
Seria 6 Cabrio, în România - Săptămâna trecută, noul BMW Seria 6 Cabrioet şi-a făcut debutul pe piaţa din România în două variante de motorizare: 640i, la preţul de 72.050 de euro fără TVA şi 650i, la preţul de 83.600 de euro fără TVA. Noul model vine cu o serie de premiere tehnologice pentru segment, printre care două motorizări TwinPower Turbo de ultimă generaţie, cutie de viteză automată cu 8 trepte (disponibilă standard pe ambele versiuni), direcţie integrală (Integral Active Steering), ultima generaţie de Head-Up Display full-color sau display cu tehnologie flat screen la interior. Noul model este fabricat la Dingolfing, Germania, în aceeaşi locaţie cu gama BMW Seria 5 şi BMW Seria 7 şi continuă o tradiţie bogată a mărcii şi reinterpretează modern valorile automobilelor BMW decapotabile cu patru locuri. Noul model păstrează trăsăturile clasice de design, aşa cum au fost definite de BMW 501, 502 sau 503 – capota alungită care inspiră putere şi prestanţă, habitaclu împins mult în spate, ampatamentul mărit pentru mai multă stabilitate pe şosea. În acelaşi timp oferă toate elementele pentru o călătorie luxoasă şi confortabilă, specifică unui Grand Tourer.